Avatar billede robotten Praktikant
17. maj 2002 - 11:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med Sony DSC-P1 (Cybershot) digitalcamera til XP???

Hej

Søger nogen, der har erfaring med Sony's digitalcamera model dsc-p1 (cybershot) vedr. drivere til XP. Der findes en USB update til Win2000 her:

http://www.ita.sel.sony.com/support/dvimag/cybershot/softupdates/

Men virker den under XP, og er der evt. noget software til XP også?
Avatar billede robotten Praktikant
17. maj 2002 - 11:25 #1
Kan der evt. bruges et andet billedbehandlingsprogram, i så fald driveren opdateres?
Avatar billede robotten Praktikant
21. maj 2002 - 11:38 #2
Lige meget nu, har via support fået tilsendt nogle drivere.
Avatar billede robotten Praktikant
03. juni 2002 - 14:58 #3
Opdatering: Ved at stille kameraet i "memory" mode, skulle XP kunne anvende sine indbyggede drivere dertil. Og det lykkedes.
Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
05. september 2002 - 14:16 #4
Er der nogen som ved hvordan samme problem løses med en Sony dsc-p50 ??
Avatar billede robotten Praktikant
05. september 2002 - 17:11 #5
de_zero>> Du får nok mest respons ved, at oprette dit eget spm.