Avatar billede ossian Nybegynder
15. maj 2002 - 22:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

realplayer stream

hvordan kan jeg gemme et realplayerstream fra tv2nyhederne? billede, og lyd, som mpg, ell. avi
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. maj 2002 - 05:33 #1
tror du de bliver glade for det....???

Nej vel, den slags er ikke lovligt, så jeg skal bede dig lukke spørgsmålet her.

/Nikolaj/coAdmin.
Avatar billede ossian Nybegynder
16. maj 2002 - 08:28 #2
Der er kun tale om at jeg vil vise en historie fra tv2 nyhederne til nogle kolleger fra mit arbejde, ikke at ligge det frem på nettet...
Avatar billede ossian Nybegynder
16. maj 2002 - 08:28 #3
Men kan da også ændre spørgsmålet til hvordan man gemmer info fra en realplayer fil (uden copyright) med lyd og billede...
Avatar billede ossian Nybegynder
16. maj 2002 - 08:49 #4
Hvordan lukker man forresten et spørgsmål?? kan man helt slette det??
Avatar billede hanloven Mester
16. maj 2002 - 11:52 #5
Nedenstående link er til et program der kan optage livestreams inkl. realmedia-filer.

http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_tools/streambox_vcr.cfm

// Hanloven :o)
Avatar billede ossian Nybegynder
16. maj 2002 - 12:58 #6
Og til Nikolaj, hvis du skal opføre dig som en ordentlig co-admin som ikke bare er magtliderlig så hold en ordentlig tone, der er ingen grund til at du skal prøve på at få folk til at føle sig dumme, så er du ikke din titel værdig!

Du opfører dig som om du taler til et barn, det var et relevant spørgsmål, i stedet for at køre på sætninger som: nej vel, osv... så skriv du at du har en formodning om at formålet er ulovligt og det ville være bedst at lukke spørgsmålet, drop den form for selvhævdelse...

Bare min ærlige mening som selvfølgelig er til diskussion..

Ha' en god dag :-)
Avatar billede ossian Nybegynder
17. maj 2002 - 13:28 #7
nikoladu> Du er selvfølgelig velkommen til at forsvare dig selv :-)