Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
14. maj 2002 - 12:11 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Feedback på Chat...

Vi har lavet en lille chat som godt kunne bruge noget feedback.

Chatten er på www.webtrance.dk

Hvad syntes du om chatten bortset fra farverne ?
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 12:15 #1
Virker fint i IE 6.0.

Klik her for at deaktivere klik-lyden...
Avatar billede Kengun Praktikant
14. maj 2002 - 12:52 #2
FLOT CHAT! Inget andet å si.......... Farverne er da også gode.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 12:54 #3
kengun>Jo, men farverne adskiller sig væsentligt fra hovedsiden. Er nok det der er ment.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. maj 2002 - 13:04 #4
Schulze> Ja det har du ret i. Farverne adskiller sig fra hovedsiden.
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
14. maj 2002 - 13:29 #5
Ville det være bedre hvis farverne på chatten passede til hovedsiden ?
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 13:35 #6
webtrance.dk>Det synes jeg. Grundfarven bør være den samme.
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. maj 2002 - 15:38 #7
Er med på at farverne skal passe til hovedesiden.
Syntes den er okay, meget irc agtig som jeg personligt syntes er en fed chat.
Det med de smileys man kan bruge syntes jeg skulle komme frem i en drop up i stedet for et nyt vindue. Altså ligesom når man trykker på start i windows hvor man så kan vælge den smiley man vil bruge.
Fandt ud af at når jeg lukkede chatten ned og ville prøve at logge på er min gamle bruger der stadig, ved ikke lige hvorfor den gør det da jeg ikke har forstand på programmering, men det er sikkert en lille fejl eller hvad ved jeg.
Ellers ikke så meget at sige :)

/Michael Knudsen
Avatar billede darkhero Nybegynder
14. maj 2002 - 19:05 #8
Webtrance.dk >>> hvilket programeringssprog har du skrevet den i?
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
15. maj 2002 - 08:13 #9
michael-k > Det med smileys kan også laves bedre, plus nogle andre detaljer, det bliver til en senere opdatering.
Grunden til din tidligere brugere ikke blev fjernet korrekt må være special fejl fordi normalt bliver men slettet fra listen når man logger af, skulle der gå et eller andet galt som i dit tilfælde, så bliver brugeren automatisk fjernet inden der er gået 10 min.

darkhero > ASP og javascript