Avatar billede ratzaiy Nybegynder
13. maj 2002 - 21:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Frame tab

Jeg har i den sidste måneds tid kunne capture film via mit Video in fra DVD afspiller, TV og video uden at Virtualdub tabte frames men her i dag da jeg skulle optage en film blev den ved med at tabe en frame ca. hver 5. sek. Jeg ved godt det ikke er meget men det er stadig irriterende hvad er der galt?
Avatar billede Noone Nybegynder
13. maj 2002 - 22:47 #1
For meget belastning på computere? Harddisken trænger til en defragmentering?
Avatar billede cnr Nybegynder
14. maj 2002 - 15:15 #2
Prøv evt. at deaktivere netværkskort i opsætningen, brug CTRL+ALT+DEL til at lukke flest mulige af de programmer der køre i baggrunden, brug en anden harddisk end den du har Windows på. Og vigtigst af alt, sikre dig at DMA er slået til på din harddisk.

Andre ting der kan hjælpe, deaktivere vituel hukommelse, og/eller sikre dig at du capture på de yderste spor af harddisken (de er hurtigst).

Hvis intet hjælper, så capture i en lavere kvalitet.

CNR
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
25. august 2002 - 10:04 #3
Lukker. Jeg har lært at leve med det.