Avatar billede olebole Juniormester
13. maj 2002 - 20:01 Der er 92 kommentarer og
1 løsning

Olebole for en kort bemærkning ...

<ole>
Det var med stor undren, jeg af en anden bruger igår blev gjort opmærsom på, at mit spm. fra d.13/4-2002 [http://www.eksperten.dk/spm/197690] er blevet slettet. Det var det spørgsmål, jeg oprettede samtidig med, jeg valgte at ophøre med at være aktiv på Eksperten.

Hvad der giver anledning til min store undren er det faktum, at spørgsmålet havde resulteret i ikke mindre end 159(!) kommentarer - noget, der kunne ligne en Eksperten-rekord.
Der var med andre ord endelig et emne på Eksperten, der havde brugernes temmelig udelte interesse. Ganske vist var der gengangere blandt kommentatorerne, men der må have været mindst 100 forskellige brugere, der brugte tid på at reflektere over min kritik af forummet samt mulighederne for at gøre det til et bedre sted - og ydermere brugte tid på at give deres besyv med, angående Ekspertens problemer. Ikke alle var enige med mig, men der var mange, der var enige - og under alle omstændigheder havde alle disse brugere altså brugt deres tid og kræfter på at overveje kritikken og svare på den.
De havde vist deres store loyalitet overfor Eksperten og forsøgte at deltage i debatten om, hvordan dette sted igen kommer i nærheden af, hvad det var i dets velmagtsdage.
Disse brugere er det eneste Eksperten har at komme med. Uden sine loyale brugere er sitet *intet* ... blot en død database!

Disse ca. 100 brugeres engagement er man med andre ord helst fri for. Man har i hvert fald renset skærmen for deres mening ... man har blot fejet problemerne ind under gulvtæppet - slettet alle de kritiske røster - og glor nu bare arrogant ud ad vinduet, somom intet var hændt. På Eksperten er du velkommen ... bare du roser stedet - og iøvrigt holder kæft!
Var det ikke lige præcis *det*, jeg kritiserede administrationen af dette site for i spørgsmålet?
Er det ikke *netop* denne strudse-agtige, konfliktsky selvfedme, der er skyld i Ekspertens helt fortjente deroute?
Hvorlænge forventer man, det er muligt at skide på brugernes dårlige oplevelser på Eksperten og bare køre blindt og døvt videre?

Har mit 'spørgsmål' overhovedet afstedkommet nogen reflektioner - eller endnu bedre: Konkrete tiltag - fra administrationens side? I så fald, hvilke?
Eller er det virkelig det bedste og mest begavede, man har kunnet finde på for at rette op på den synkende skude ... at slette brugernes berettigede kritik? Blot lade somom der intet er galt - helt uden at kommentere kritikken?
Glemmer I ikke, der var tale om 100 brugere? Det er zq da mange at skide på!

Ikke *ét* eneste ord blev det til fra Jacob eller Andreas ... er det virkelig en af dem, der har slettet det?
I så fald: Synes I ikke, det ville have været mere klædeligt (og mindre arrogant) at have forholdt Jer til - og kommenteret kritikken?
Eller er det en eller anden co-admin, der har fået sit hverv galt i halsen?

Under alle omstændigheder kunne man vel argumentere for, at det ville have været lidt mindre alternativt begavet, hvis man havde givet sig selv et fast tag i nosserne og turdet imødegå kritikken og måske rette op på uhensigtsmæssighederne - i stedet for at stikke halen mellem benene og slette den.
Det er zq da *FOR* ynkeligt ...!!!

Det kunne unægtelig være interessant at vide, hvem der har slettet det - og ikke mindst at høre begrundelsen herfor - men det vil nok være at forvente for meget. Det er jo ikke ligefrem mod, der kendetegner administrationen af denne sandkasse.
/mvh
</bole>
Avatar billede jamella Nybegynder
13. maj 2002 - 20:03 #1
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. maj 2002 - 20:04 #2
Jeg prøver at finde ud af hvad der er sket.

Og hej Ole da :)
Avatar billede jamella Nybegynder
13. maj 2002 - 20:06 #3
olebole> er der ingen mulighed for at du kommer til bage?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. maj 2002 - 20:08 #4
Det er da noget svineri. Hvis man læser sådan en tråd stopper man op og tænker sig lidt om. Men nu er den slettet.... ehhhh, why ???????? fatter det ikke. SVAGT!!..
olebole, we want you back :-)
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2002 - 20:20 #5
Ole...

Jeg har fulgt med i mange diskussioner, hvor du har været indblandet og jeg skal da også indrømme at jeg har trukket på smilebundet mange gange.

Du har ytret din kritik på eksperten og at din reaktion på din utilfredshed var proklamere din afgang som aktiv bruger på eksperten. Personligt manglede jeg netop din kritik og manglende interesse, da diskussionerne var på sit højeste om de sgdomssymptomer eksperten begyndte at få - og da stadig også har. Jeg mener ikke at have set nogen form for konstruktiv kritik fra din side - Ej heller mener jeg at have set en frivillig hånd fra din side ved valgene som CoAdmin - Som skrevet er det kun min påstand og jeg tager det da til mig, hvis jeg skulle have taget fejl....

MEN du har valgt nu, ikke længere at holde lugten i bageriet ud - sørgeligt, men sandt... Endnu mere sørgeligt er det så at du kommer tilbage og tér dig som en lille dreng, der ikke har fået sin vilje m.h.p. på dit (hvad der skulle have været) meget velargumenterede afgangsindlæg - det *ER* sgu da en falliterklæring!

p.s. undskyld evt. tyrkfejl - jeg klarer mig p.t. med kun éen hånd :0)
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. maj 2002 - 20:25 #6
Det skulle efter sigende være idag jacob kommer tilbage fra ferie.

Men jeg kan HELLER ikke forestille mig at han ville gøre noget så tåbeligt. Men må vel
Vente lidt og se hvad nikolajdu hitter ud af.

Hej Olebole, rart at høre fra dig selvom blot for en kort bemærkning. Jeg er helt og aldeles 100% enig. Det ville være * * FOR * * ynkeligt.

mvh JakobA
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. maj 2002 - 20:34 #7
Vi har fundet ud af hvad der er sket. Det var en co-admin der havde vurderet at spørgsmålet var kommet "off-target". Jeg forsøger at få Jacob til at reetablere det igen.

Og ganske rigtigt så er Jacob kommet fra ferie i dag.

/Nikolaj
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. maj 2002 - 20:35 #8
Orhhh... endnu en KoAdmin der har kvajet sig. Nikolajdu, kan du lære dem det? :) ... Er den slettet eller "disabled" ?
Avatar billede olebole Juniormester
13. maj 2002 - 20:41 #9
superior >> Meget er jeg blevet beskyldt for i min tid på Eksperten, men at få skyld for at holde mig uden for kritikken af Eksperten og debatten om, hvordan den bliver bedre, har intil idag været en totalt ukendt fornemmelse - det må vist være en anden bruger, du tænker på  :o)
Hvad angår 'at té sig som en lille dreng, der ikke har fået sin vilje' - så var formålet med min lynvisit jo *netop* at pege på en af de 'små drenge', der administrerer Eksperten og sige: "Se - han har jo ikke noget tøj på!" ..... at påvise, min kritik var korrekt og velbegrundet.

Det viser sig, at 'den lille dreng' er John Stigers. Han skulle - for at skåne mig (*ROTFLMAO*) - have slettet spørgsmålet. Det havde bevæget sig for langt væk fra det oprindelige emne ... efter, hvad rygtet siger ...!

Så var det jo godt, han selv kunne bringe det tilbage på sporet - som bl.a. var Ekspertens administrations selvfedme og konfliktskyhed!
Ingen kunne have gjort det bedre ...!!!  *LooOooOooL*

/mvh
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. maj 2002 - 20:44 #10
john_stigers .. uhhh, det anede mig. Jeg VISTE det bare.
Avatar billede djdark Nybegynder
13. maj 2002 - 20:44 #11
:D
Avatar billede dhunters Nybegynder
13. maj 2002 - 20:45 #12
Hei O/B. :)

Støtte fra min side også! Man skal da have lov til at sige sin mening... Vi lever vel i et frit land!??? - at der så er nogen der bliver trådt over tæerne af andres utilfredsheder er der jo ikke noget at gøre ved.

Samtidig mener jeg at det er fuldstændig tåbeligt at Eksperten sletter et "spørgsmål" - eller indlæg. Så er det da dem der tér sig som små børn! Det er bare synd at de har reklameret med at alle oprettede spørgsmål ligger i deres database... Det jo ikke helt sandt nu!

Al sympati!
/dhunters
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 20:49 #13
Ja jeg stemte ikke på ham....
Avatar billede olebole Juniormester
13. maj 2002 - 20:54 #14
... og jeg skal lige pointere, at jeg ikke kun ser 'små drenge', uden lederevner i administrationen - men de, der er, burde man nok luge ud med hård hånd!

Et PS til superior og andre, der har undret sig over, hvorfor jeg ikke stillede op som co-admin:
1. Jeg er besiddelse af nok selverkendelse til at vide, jeg ikke ville være egnet. Partiet stiller de bedst egnede op - men *de* skal så 'styres' af partiet, når de sidder der. Jeg egner mig ikke på taburetten, men kommer gerne med inputs.
2. Jeg er overbevist om, at Ekspertens problemer kun kan overkommes ved en form for adgangsbegrænsning. Big Is Not Always Beautiful  ;o)
Der skal langt 'skrappere' midler til end en co-admin ordning - og det ville ikke være fair af mig at indgå i en ordning, jeg ikke tror på.
/mvh
13. maj 2002 - 20:56 #15
Hej,

hvis det har nogen interesse sider jeg med en kopi af spørgsmålet, hvor sidste kommenatr er fra:
phoenixv

?

/Casper
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2002 - 20:58 #16
olebole> ja - det var mig der slettede spørgsmålet. Det gjorde jeg af den simple grund, at spørghsmålet havde bevæget sig så langt væk fra det oprindelige emne (din afsked med eksperten) at det var en gru at se på - og jeg regnede dam ikke med at det ville betyde noget, nå nu folk de havde set hvad du havde at sige...
Men du er da så hjertelig velkommen til at henvende dig til admin og få ham til at genoprette et lille simpelt farvel fra dig selv af!
Men ok - jeg skal da nok lade være med at hjælpe en anden gang!
Desuden kan du rende mig et vist sted for fatter du ikke hvorfor jeg slettede spørgsmålet - ja så gider jeg ikke spilde min tid på dig!!!!

gizmo-gizmo> NÅ??? Og du har set det som din opgave at genere mig mest muligt på eksperten, med dine totalt nedgørende bemærkninger om mig som coadmin???
Jamen bliv du bare ved med det - det er sikert noget du vil høste stemmer på din nar!!!
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2002 - 21:01 #17
ole:
*LOL*  undskyld - undskyld - undskyld...
en bedre understregning af dine argumenter kunne ikke fås..... jeg græder på vegne af en CoAdmin's udtalelser
Avatar billede olebole Juniormester
13. maj 2002 - 21:03 #18
"... luge ud med hård hånd ..." var vist ordene
Avatar billede djdark Nybegynder
13. maj 2002 - 21:03 #19
john_stigers>>>Jeg har ikke set det :D
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2002 - 21:03 #20
og mere seriøst - Jacob / Andreas... den udtalele MÅ da få konsekvenser
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. maj 2002 - 21:04 #21
john_stiger ----> hehe, det er da muligt jeg er en nar. Jeg vil slet ikke kommentere hvad du er. Høster stemmer, hmmm, hvorfor skulle jeg høste stemmer ?? Jeg vil ikke være KoAdmin. Det egner jeg mig ikke til. Ligesom du ikke egner dig til det :-Þ

Og man kan da ikke bare lukkke et spørgsmål fordi det ikke falder i ens egen personlige smag... ????
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2002 - 21:04 #22
superior> DET er jeg udmærket klar over! tro da endelig ikke det!
Avatar billede baitianlong Nybegynder
13. maj 2002 - 21:05 #23
Det er min skyld at spørgsmålet er blevet slettet.

Jeg fulgte med i debatten og afskeden med olebole, og fandt de mange venlige hilsener til <o/b> og indlæg om eksperten gode og saglige.

Men de sidste to indlæg jeg så var noget i retning af "ha ha ha pis nu af gamle nar" (noget lignende), og derfor skrev jeg til Admin at jeg følte dette "spørgsmål" var blevet en ubehagelig farce. De rare mennesker, der ville deltage, havde sagt deres, og jeg ønskede ikke at bevidne yderligere mangel på respekt eller latterlige tilsvininger.

Men jeg beklager da min vurdering, bebrejd ikke John_Stigers. Han var vel bare enig.

Som du nu ved OleBole, råbte jeg op af respekt, ikke af mangel på samme.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2002 - 21:06 #24
gizmo-gizmo> som sæadvanlig læser du ikke hvad jeg skriver - spørgsmålet havde bevæget sig FOR langt fra emnet at jeg ikke regnede med olebole havde noget imod det.
Avatar billede mini-me Nybegynder
13. maj 2002 - 21:07 #25
Hmmm jeg spør' bare hvordan kan en CoAdmin te' sig på den måde?? Det er da aldeles uhørt !!!!
Avatar billede resten Nybegynder
13. maj 2002 - 21:08 #26
Nogen gange løber ens følser bare af med en desvære.
Avatar billede djdark Nybegynder
13. maj 2002 - 21:08 #27
Jamen jeg kan ikke se hvorfor det skulle lukkes...bare fordi nogen fjolser skriver sådanne det er jo deres prob.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. maj 2002 - 21:10 #28
john ----> jeg læser fint hva' du skriver. Det lyder bare som om, at det er din egen mening der skinder igennem.
Avatar billede klgn Nybegynder
13. maj 2002 - 21:18 #29
gizmo-gizmo & John_stigers: Hvorfor skændes, når der er plads til at slås...

/klgn
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. maj 2002 - 21:22 #30
:-)
Avatar billede razor Nybegynder
13. maj 2002 - 21:27 #31
gizmo-gizmo, vær venlig at holde dine personangreb langt væk fra eksperten!
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 21:29 #32
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. maj 2002 - 21:29 #33
razor ----> men han må godt sige NAR og alt muligt, okay okay.... Desuden ved du heller ikke ret meget om hvad der har foregået mellem os to
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. maj 2002 - 21:30 #34
fedt gået drenge - Der røg 2 co-admins mere. Det var 3 - Hvornår holder i op? For fanden nogle burde sgu skamme sig.

/Nikolaj
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2002 - 21:33 #35
måske skulle der være nogle CoAdmins, der kan klare at få noget kritik ... (?)
Avatar billede razor Nybegynder
13. maj 2002 - 21:38 #36
gizmo, prøv lige at kom over barnestadiet!

superior:
Som jeg ser problemet består det i at folk ikke accepterer de sanktioner coadmin'sne udstedet, og derfor tvinger dem ud i nogle uendelige diskussioner der kan tage livet af enhver. Den måde jeg har valgt at tackle det problem på, er simpelthen at holde mig fra at indgå i diskussioner om mine afgørelser. Brugerne af Eksperten skal lære at der er nogle brugere der er blevet valgt til at holde orden, og derfor har nogle ekstra muligheder for at sanktionere overfor andre. Når disse muligheder tages i brug, er det fordi der er brug for det - og det skal _ikke_ diskuteres.
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 21:40 #37
razor> du har fat i den rigtige ende :)
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2002 - 21:43 #38
det er jeg da enig i,men du ser heller ikke en fodbolddommer stå og diskutere vel... I stedet for at lave diskussionen, bør en CoAdmin vifte med det gule kort og afvise nhver form for kritik, der ikke er saglig, med at vende det døve øre til
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. maj 2002 - 21:49 #39
Jeg synes mange gange coadmins fare frem og leger små advokater uden grund. Det med at de altid bare ret, det holder ikke. Man må da også have lov til at sige sin mening omkring cooadmins?
Avatar billede razor Nybegynder
13. maj 2002 - 21:51 #40
superior: Som det ser ud nu, har vi som sådan ikke nogen mulighed for at holde styr på de advarsler vi har givet. Vi har faktisk kun en eneste mulighed for at sanktionere. Det er en deaktivering - men så bliver problemet for det meste også fjernet. Mange af de bruger der som oftest skaber og brokker sig kan man finde i denne demografiske gruppe, som jeg lige vil citere n0rmality for: "14-årige pubertetsmonstre". De har den opfattelse, at ingen skal komme og fortælle dem hvorledes de skal opføre sig, og hvis man forsøger på det skal de nok fortælle dig, at du er gået for langt. Som jeg ser det, er det dem der er "problemet". De er ikke voksne nok til at føre en saglig diskussion, men stadig tror de selv de, de er voksne nok til at kunne tale ned til os andre. De glemmer for det meste, at det rent faktisk er andre, i mange tilfælde bedrevidende, mennesker de "står" overfor og "snakker" til.
Avatar billede djdark Nybegynder
13. maj 2002 - 21:54 #41
Vil så bare liiiige have med at hvis de ikke kan tåle kritikken sys jeg ikke de skulle have valgt at være CO-Admin´s..jeg valgte fodbolddommer kursus fra af samme grund!!!!
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2002 - 21:56 #42
men det er vel ingen undskyldning for at du som - umiddelbart fra dit agument - er dem verbalt overlegen ikke bør vende den anden kind til og acceptere at når man er dommer, er der folk der aldrig er enig i din domsafsigelse...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. maj 2002 - 21:58 #43
djdark - HVordan er det lige med dommere - Hvor meget kritik skal de have før de trækker enten de gule eller det røde kort op. Folk skal nok nærmere at lade være med at kritisere manden i sort....
Avatar billede radiohead Nybegynder
13. maj 2002 - 21:59 #44
Sjovt nok, så bliver jeg mere og mere forelsket i Olebole, for hvert spm. han opretter. :)

Nå.. Det var det. :-O

PS: Er der ikke nogle CoAdmins der skal til at passe lidt på!?
Avatar billede djdark Nybegynder
13. maj 2002 - 22:01 #45
superior>> mig du snakker til???
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2002 - 22:01 #46
nik> det er jo detjeg siger - aflever det gule kort FØR direkte rødt
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. maj 2002 - 22:02 #47
troede at heksejagterne var et overstået kapitel i veredenshistorien....
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:02 #48
radiohead> hvem tænker du mon på? er det mon john_stigers? Så tag lige et kig her: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=john_stigers
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2002 - 22:03 #49
dj> nope - det var til razor
Avatar billede razor Nybegynder
13. maj 2002 - 22:04 #50
radiohead - hvad mener du?
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:04 #51
Bare i orden
Avatar billede djdark Nybegynder
13. maj 2002 - 22:04 #52
nikolajdu>>Ja ja men det er heller ikke mig der er CO-Admin og blir det heller ikke....men jeg sys bare der er nogen af dem der misbruger sin magt......... sker ALDRIG!!!
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:05 #53
misforstå mig ikke når jeg skriver bare i orden - jeg har INTET imod razor :)
Avatar billede djdark Nybegynder
13. maj 2002 - 22:05 #54
superior>> k..
Avatar billede radiohead Nybegynder
13. maj 2002 - 22:05 #55
John.. Det var nu ikke direkte rettet mod dig.... Men bl.a :)
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:07 #56
radiohead> ok - ja jeg er jo ikke coadmin længere så der rager mig en fjer *lol*
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. maj 2002 - 22:07 #57
gizmo-gizmo >>
    "endnu en KoAdmin der har kvajet sig"
    "det anede mig. Jeg VISTE det bare"
    "Jeg vil ikke være KoAdmin. Det egner jeg mig ikke til"

Den sidste der er jeg enig i, men ellers ??

    Det lyder som du mener det er helt ok for dig at komme med insinuationer og forhastede konklusioner, men hvis andre træder bare en millimeter over stregen er det pludselig helt utilladeligt.

    Synes du selv den holder? Udover børnehave klassen?

    Hvad med at prøve at være lidt mere voksen. At prøve at hjælpe med at løse problemer istedet for at skabe dem. Eksperten har problemer nok der kunne trænge til at blive løst. Vil du absolut være eet af dem?

mvh JakobA
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:08 #58
jakoba> gizmo-gizmo er kun 13 år - han kan ikke udtrykke sog på andre måder.
Avatar billede radiohead Nybegynder
13. maj 2002 - 22:09 #59
Stigers... Hvorfor har du droppet det? Respekt for det!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. maj 2002 - 22:11 #60
hvis man mener at en CoAdmin fejldisponerer sin position, bør man kontakte admin, fremfor denne, mildt sagt, primitive heksejagt, som er aldeles uklædelig for civiliserede mennesker, modsat skal man partout komme med et bredt udsnit af det danske sprogs værste ukvemsord mod eksempelvis coadmins, og hvilken retning trækker det så eén hen, og siger det i virkeligheden ikke mere om en selv, fremfor den man opponerer mod, og hvor meget kan den slags indlæg så i virkeligheden respekteres
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:12 #61
radiohead> det er ikke noget jeg gider at dískutere - det har været under opsejling et stykke tid - dette var bare lige det der skulle til for at jeg besluttede mig. EOD.
Avatar billede klgn Nybegynder
13. maj 2002 - 22:14 #62
stigers>> Jeg synes, det er trist - du var i mine øjne en god coadmin:(
Avatar billede kolzie Nybegynder
13. maj 2002 - 22:14 #63
stigers>
Man udtrykker sig ikke nødvendigvis dårligt, blot fordi man er 13...
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:15 #64
klgn> Tak for de fine ord - jeg ville ønske der var flere der kunne se mulighederne i coadmins - i stedet for at nedgøre dem.
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:16 #65
kolzie> du er garanteret 13!? du har ret. men gizmo-gizmo har store problemer med det lige nu.
Avatar billede kolzie Nybegynder
13. maj 2002 - 22:17 #66
stigers>
Du var da også fin nok TIL TIDER...
Men, som andre vist også har været inde på, var du lige lovlig striks somme tider...
Avatar billede kolzie Nybegynder
13. maj 2002 - 22:18 #67
stigers>
Yep, jeg er 13. Og jeg synes ikke jeg har de store problemer med at formulere mig, eller det kun mig der har den holdning? Nå, men du må lige undskylde, du havde vist lavet en EOD...
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:19 #68
kolzie> det var til at jeg ikke gad diskutere mit stop som coadmin :)
Avatar billede klgn Nybegynder
13. maj 2002 - 22:20 #69
Nu er jeg selv med i et leder team i en nettobutik, og nogengange skal man bare være hård, og beslutninger man som leder/co-admin træffer skal ikke diskuteres - co-admins ord er lov - og husk det er Jer, brugerne, der har valgt, så hold Jeres kæft med kritik af dem. Hvis I vil gøre det anderledes kan I selv stille op!!!

/klgn
Avatar billede kolzie Nybegynder
13. maj 2002 - 22:20 #70
Nu fatter jeg da først slet ingenting. Nå, jeg tror bare jeg bør holde mig ude af den diskussion her. Jeg har vist ikke noget at gøre her :)
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:20 #71
kolzie> "Kommentar fra kolzie
13/05-2002 22:17:10    stigers>
Du var da også fin nok TIL TIDER...
Men, som andre vist også har været inde på, var du lige lovlig striks somme tider..."

Kun der hvor jeg syntes det var nødvendigt.
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:21 #72
klgn> Lige præcist!
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 22:22 #73
Jeg har aldrig stemt på en CoAdmin, endsige presset på for at de skulle være her.
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2002 - 22:25 #74
jeg havde da meldt mig :0)
Avatar billede klgn Nybegynder
13. maj 2002 - 22:27 #75
Jeg har heller ikke stemt på nogen, men det ændrer jo ikke ved, at jeg har/havde/får muligheden - dem, der brokkjer sig, kan enten stille op eller klappe i!!!
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:28 #76
gizmo-gizmo> hvis du ikke vil være coadmin hvorfor stiller du så op??????????
Avatar billede klgn Nybegynder
13. maj 2002 - 22:30 #77
stiller gizmo-gizmo op???

Skandale!!!!
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. maj 2002 - 22:33 #78
Som kolzie demonstrerer er den ikke noget der er knyttet til en speciel alder.

Det viste sig jo også at den bruger der var dråben der fik oleboles kamel til at flyde over faktisk var over 30 år gammel.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 22:35 #79
klgn> Hvorfor skulle jeg stille op, når det eneste jeg ønskede var Eksperten Pro? Så kunne jeg smide alle de rapkæftede smådrenge på min Ignorelist.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 22:37 #80
Jeg synes mange burde kigge på:
http://www.usenet.dk/netikette/

Og til de små:
http://www.emu.dk/brugafnettet/netetikette/

Til alle CoAdmin´s:
Jeg har dyb respekt for jeres indsats her på Eksperten.
Men husk, tænk først og fremmest på jer selv.
Det kan tage hårdt på en med al den kritik.

Til admin:
CoAdmin's er dine ansatte.
De varetager dine interesser.
Det er din opgave altid at stå 100% bag deres beslutninger og frem for alt ikke diskutere dem offentligt.
Hvis du ikke finder, at de passer deres job, må du jo afskedige dem.
Men flere af dine ansatte er jo faktisk blevet mobbet ud af jobbet.
Avatar billede klgn Nybegynder
13. maj 2002 - 22:56 #81
Schulze> Beklager, temperamentet løb vist af med mig

El_barto> Det står dig frit for, hvor meget du vil engagere dig i eksperten
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 23:06 #82
klgn> Nu kan jeg su ikke har været ret aktiv, selcom din profil har været her i snart 4 år. (weird btw)

Men jeg har deltaget i mere end 3200 spørgsmål, og ser mig selv som rimelig aktiv og engageret. Jeg har dog aldrig fået et eneste svar på kritik/forslag/bugs som jeg har skrevet til admin om, oprettet spørgsmål om eller lign.

Og for mig at se er CoAdmin's et forsøg på at rette den synkende skude, men jeg ville hellere have haft de fejl på siden der er, rettet inden.
Avatar billede baitianlong Nybegynder
14. maj 2002 - 00:26 #83
Måske skulle jeg holde min kæft for fremtiden (o;
Avatar billede admin Novice
14. maj 2002 - 08:53 #84
www.eksperten.dk/spm/197690 er genåbnet, og lad nu de stakkels CoAdmin i fred! De er de eneste der aktivt forsøger at holde dårlige elementer væk.
Jeg er tilbage fra ferie, og bruger min tid på nye tiltag til Eksperten. Jeg er overbevist om at vi især med hjælp fra CoAdmin kan holde Eksperten som værende det site hvor man får svar på spm indenfor IT. Jeg har dog ikke tid til at svare / deltage i alle indlæg, da jeg så ikke ville kunne bestille andet.
Jeg er glad for at se jeres stærke engagement for Eksperten. Jeg er på vej med E Pro.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. maj 2002 - 12:57 #85
hmmmmm... Jeg er kommet til, at blande 2 forskellige brugeren sammen. Jeg tog fejl angående john_stigers. Jeg har snakket med ham og givet en undskyldning.

Til dem som ikke kunne forstå hvorfor jeg var kandidat til coadmin. I
skal nok lige læse den "grund" jeg skrev ..
"Fordi jeg er ukompetent, useriøs, uærlig og ophidser mig på ingen tid."
Altså det var som en spøg.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 12:59 #86
gizmo-gizmo>Nobody is laughing.
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2002 - 19:41 #87
Tror snart den eneste coadmin jeg har respekt for er nikolajdu, den eneste der "opfører" sig som sådan en.
Korte seriøse kommentarer, OGSÅ overfor andre coadmin der er gået over stregen.(og der er jo sket et par gange efterhånden)
Flere af den slags tak. ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. maj 2002 - 12:35 #88
ang. spørgsmålet om møgunger så vil jeg lige lægge en mere til samlingen. Desværre er den her møgunge også over 30 og udviser konstant foragt for andres meninger. (Ole har iøvrigt også givet ham en tur engang...)

Vores allesammens "hoejrup" - Er jeg møgtræt af og giver jeg ikke en dyt for. F.eks http://www.eksperten.dk/spm/209670

Oven i købet tillader han sig at være ubehøvlet i et spørgsmål hvor han kunne have tjent nogle monetos - Jo jeg ved godt at penge ikke gives for løsninger på Eksperten, men kontakt kan man jo altid skabes.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. maj 2002 - 12:40 #89
Backside - Tak for komplimentet, grunden til at i nok ikke så tit har set mig løbe af med det hele er nok at jeg har forsøgt at holde mig ude af den slags diskussioner.

Som jeg ser det bør co-admins stort set holde sig ude af spørgsmål, for de fleste vil alligevel blive anmeldt af andre brugere. På den måde undgår vi at komme ud i diskussionerne, for de overtages af andre der har respekt for sitet og folk vil derfor ikke føle at "vi banker dem i hovedet". Omvendt er der jo også en fordel i at vi kan reagere hurtigt - Så der er både for og imod.

/Nikolaj
Avatar billede kolzie Nybegynder
15. maj 2002 - 16:18 #90
Ja, er helt enig med Backside, Nikolajdu er efterhånden den eneste der er som en co-admin nu engang skal være.
Er der helt lukket for muligheden for at få flere co-admins indsat, for fx. Backside (hvis han da gider) og Startfirma (ved han gider) tror jeg så bestemt også ville være værdige til den post. Jeg selv er nok/selvfølgelig helt "out of the question" da jeg blot er en dreng med 13 år på bagen (88'er).
Lad os endelig ikke ødelægge eksperten. Det er det NOGLE co-admins på en måde er i gang med.
Nikolajdu> er fuldstændig enig med dig i din sidste kommentar (15/05-2002 12:40:07)
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. maj 2002 - 16:26 #91
Ikke så enig.
Nu kender jeg godtnok ikke andre co-admins end fcs, nikolajdu, resten og nulmality; men de er da alle yderst fornuftige. ( joe, nulmality har lært meget så ham må vi nok også kalde fornuftig efterhånden :-)

mvh JakobA
Avatar billede intel4004 Novice
07. juli 2002 - 01:23 #92
olebole>>

Jeg aner virkelig ikke hvor mange mennesker eksperten.dk serveren skal til at sende mails til nu, men sikkert mange.

Jeg havde næsten frygtet at du direkte havde deaktiveret din konto. Det har du dog ikke endnu - og måske vender du tilbage engang hvilket er fint. Jeg kender dig ikke - og har kun været på eksperten et år til august - men alligevel:

for at holde orden(jeg er ikke coadmin - og jeg har ikke læst hele spørgsmålet), tror du så ikke det var på tide at lukke dine åbne spørgsmål med et accepteret svar fra dig selv??

Grunden til at jeg har den frækhed at spørge om dette, skyldes problemet med spørgsmål som potentiel aldrig vil blive lukket fordi spørgerne er deaktiverede i system. Der findes utallige af disse støvede 3 år gamle spørgsmål som handler om windows 98 og folks hurtige 600Mhz Athlon maskiner...

Mvh Intel4004

PS: Jeg har ikke fulgt debatten - hvad er det egentlig jeg bilder mig ind? ;=)
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2002 - 13:21 #93
Jamen, du har da så ganske ret, intel4004. Jeg havde faktisk fuldstændig glemt disse åbne spørgsmål - men jeg kan se på alle de gamle spørgsmål og den mail, jeg fik for et par dage siden, at man har sat sig for at cleane krogene lidt for gamle spm.
Fint initiativ - og sorry  ;o)
/mvh