Avatar billede mike_b_c Nybegynder
08. maj 2002 - 17:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"ptserial.sys"

Er der nogen der gider sende mig systemfilen "ptserial.sys" da jeg ikke har installations cd´en og der for min computer til at krakalere, det er PISSE irreterende!!! Min email er: mike_b_c@hotmail.com
Avatar billede mike_b_c Nybegynder
08. maj 2002 - 17:54 #1
eller på anden måde hjælpe mig?
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. maj 2002 - 17:54 #2
hvorfor har du ikke din installations CD, den bør man altid ha' i nærheden af sin PC.
Avatar billede mike_b_c Nybegynder
08. maj 2002 - 17:58 #3
jeg har lånt den af en anden desværre
Avatar billede mike_b_c Nybegynder
08. maj 2002 - 18:00 #4
har du windows 2000?
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. maj 2002 - 18:46 #5
nej, jeg har WinXP, men du er jo ude i noget ulovligt og på Eksperten hjælper man ikke ulovligheder.

Du er vel klar over at en CD med et styresystem fra Microsoft kun må bruges på en maskine, det er altså ikke lovligt at låne den til andre eller selv låne en!
Avatar billede mike_b_c Nybegynder
08. maj 2002 - 19:43 #6
sorry!
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. maj 2002 - 20:19 #7
fornuftigt!