Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 15:15 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

logitech quickcam vc usb

Om dette er det rigtige sted at stille mit spørgsmål må i lige bære over med mig.
Men problemet er at jeg lige har opdateret min winXp fra win98 hvor jeg havde et logitech quickcam vc usb. og det fungerede perfekt men nu er det gået helt død efter jeg har fået win xp . Det kan da vel ikke være rigtig at jeg ikke kan bruge det i winxp.. eller )-: kan det. har prøvet at lede efter en driver til xp men uden held ..
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 15:17 #1
Hvordan går det død?
Låser billedet eller virker det overhovdet ikke?
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 15:17 #2
Har du evt prøvet at opdatere dine drivere til cam'et?
Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 15:17 #3
Undskyld jeg har opdateret til Winxp fra win98
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 15:18 #4
Du skal fjerne de gamle win98 drivere.
Avatar billede wanix Praktikant
05. maj 2002 - 15:18 #5
Bare hent den nye driver på: www.logitech.com 98 driveren virker ikke i Xp. Bare hent den nye. Så virker det.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 15:18 #6
Så skal du ikke fjerne de gamle win98 drivere:)
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 15:19 #7
Så skal du ikke fjerne de gamle win98 drivere:)
Sikke noget sludder.

Troede der stod fra winxp til win98
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 15:19 #8
Hm og så lige et lille råd herfra, ALDIRG opdatere fra en windows til en anden, det giver altid det bedste resultat med en frisk install :)
Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 15:20 #9
Det virker overhovedet ikke og vi har forsøgt at sætte det til en pcér med win98 og så er det igen ok. Ja som sagt så har jeg ikke kunne finde nogle drivere.
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 15:22 #10
Hm det ser ikke ud som om det er unnderstøttet af hverken win2000 eller winxp.

Finder XP selv en driver til det?
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 15:24 #11
QuickCam VC (Logitech) Yes W2000 04/00
Says not supported on Logitech's page. They're half right. HOWEVER, the camera DOES work. The only thing is, you have to download the QuickCam Pro software (it's actually the same as all the other ones but for this purpose I downloaded from the QC Pro link) and change the setup.inf so that
it installs the QuickCam Pro drivers (Advanced Users only). Then you can install it by right clicking on the .inf and selecting install.
Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 15:26 #12
På Logitech hjemmeside får jeg desværer beskeden :
Unfortunately, earlier Logitech/Connectix cameras are not supported under Microsoft Windows XP. No new software will be available for these cameras, as they are no longer produced and no further software development has been planned.
)-: )-:
Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 15:27 #13
Nej xperen finder ingen driver
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 15:29 #14
Prøv det schulze skriver, det er et forsøg værd :)
Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 15:39 #15
Okay fandt lige ud af at der er en lidt nyerer driver til win98  end den jeg har nu. så vil da lige prøve det schulze skrev. det er da et forsøg værd. (-: vender tilbage.......
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 15:41 #16
Du kan ikke bruge 98 drivere til windows xp...
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 15:41 #17
Lægger lige et svar i tilfælde af at det virker hos dig.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 15:41 #18
Svar.
Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 16:00 #19
Schulze::: Hvordan ændrer du setup.inf for at få det til at virke ??
Avatar billede hschak Nybegynder
05. maj 2002 - 16:07 #20
Schulze::: Hvordan ændrer du setup.inf for at få det til at virke ??
Avatar billede hschak Nybegynder
06. maj 2002 - 20:46 #21
det virkede desværer ikke her.... men nu installerer jeg win98 på mit d drev således at jeg kører med 2 styresystemer . for så kan jeg bruge webcameraret derfra....
Men takker da alligevel :)