Avatar billede joeb Nybegynder
05. maj 2002 - 14:15 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

McAfee Virusscan 6.0 skal VÆK...

Jeg skal fjerne McAfee Virusscan 6.0 fra min vens computer, men installationen er ødelagt. Jeg kan ikke få lov til at geninstallere det, for så at fjerne det. Der er ikke nogen virus i hans computer - heller ikke den famøse klez som jo netop ville forårsage dette.

Jeg ved Norton Antivirus har en removal-patch i tilfælde af det her problem, men McAfee har ikke - eller jeg kan ihvertfald ikke finde det. Er der nogen af jer der ved om der findes en sådan removal-patch til McAfee Virusscan 6.0?
Avatar billede nicidem Nybegynder
05. maj 2002 - 14:17 #1
Tror du skal have fat i installations filen til Mcafee!
Så når du kører den kan du vist vælge "Remove"!
Avatar billede nicidem Nybegynder
05. maj 2002 - 14:18 #2
Hov læste ikke ordentligt...
Kan du ikke få lov til at geninstallere? hvad mener du med det?
Avatar billede joeb Nybegynder
05. maj 2002 - 14:32 #3
Siger at nogle filer er beskadiget og/eller mangler og vil ikke installere.
Avatar billede mugs Novice
05. maj 2002 - 14:52 #4
Jeg er ikke klar over om dette link er til nogen hjælp, men jeg har i flere tilfælde fjernet beskadigede programmer med en regcleaner. der er mange forskellige. Denne er fundet ved at søge på Jubii, søgeord "regcleaner"

http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html
Avatar billede joeb Nybegynder
05. maj 2002 - 15:25 #5
Jeg har selv anvendt regcleaner til netop sådanne formål, men når det drejer sig om AV-programmer, ville jeg nødig benytte det, da AV-programmer jo netop intergreres dybere i Windows.
Avatar billede nicidem Nybegynder
05. maj 2002 - 20:03 #6
Prøv at starte op i fejlsikret tilstand og
så køre installations filen! og remove hvis det kan lade sig gøre?!
Avatar billede nicidem Nybegynder
09. juni 2002 - 23:35 #7
Du kunne også prøve at starte op i DOS! og så delete mcafee mappen, som en sidste løsning...
Avatar billede uefa Nybegynder
30. september 2002 - 11:29 #8
Jeg ligger inde med en vejledning i Word format fra Mcafee der trin for trin gennemgår en manuel afinstallation af McAfee VirusScan 6.

Post din E-mail hvis du er interesseret, så sender jeg den.

UEFA