Avatar billede desies Nybegynder
04. maj 2002 - 12:54 Der er 2 kommentarer

Problem med at logge på FTP....

Jeg har et mindre problem med min forbindelse.. Jeg har fået adgang til en FTPserver af en jeg kender. Men når jeg connecter til den får jeg denne fejlmeddelselse:

< 550 'data socket': No route to host

Jeg har fået at vide at det er fordi han sidder bag nået NAT/Firewall noget og at jeg vist nok kan løse det ved at pille ved min router. Er der nogen der har en anelse om hvad jeg kan gøre??
Avatar billede nuki Nybegynder
04. maj 2002 - 12:57 #1
Argh det er vist ham der skal pille ved sin firewall/router
Avatar billede desies Nybegynder
04. maj 2002 - 13:15 #2
sjovt nok er jeg den eneste der har problemer med at logge på den. Jeg har faktisk også problemer med at komme ind på visse hjemmesider. D.v.s at mange hjemmesider kun loaded halvt op og lign.
I tilfælde af at folk skulle spørge så kører jeg WinXP på en 512/512 Tiscali med en Cisco677 router.