Avatar billede perfritz Nybegynder
03. maj 2002 - 19:16 Der er 3 kommentarer

MSWMM-filer til AVI-filer

Jeg kører WindowsXP Home edition. Jeg har et slægtsforskningsprogram, der kun "forstår" *.avi-filer som videoformat. Da jeg naturligvis gerne vil supplere mit stamtræ med videosekvenser, ville jeg meget gerne kunne konvertere MovieMaker-filer MSWMM til de klassiske avi-filer. Derved ville jeg kunne lægge ældre analoge videoklip ind i programmet. Er der en mulighed for dette? Kan nogen in space hjælpe mig? Jeg ville være meget taknemmelig.
                        Perfritz
Avatar billede pentium4 Juniormester
04. maj 2002 - 04:20 #1
Her er der ellers en som har stillet samme spørgsmål, men han har desværre endnu ikke fået svar.  http://www.digifriends.com/message_boards/software_fl.shtml
Avatar billede hermandsen Juniormester
04. maj 2002 - 21:53 #2
Følger lige med i debatten! :)

Hvad er MSWMM-formatet forresten??? Mener ikke lige at ha' hørt om det...
Avatar billede pentium4 Juniormester
05. maj 2002 - 00:35 #3
MSWMM = MicroSoft Windows MovieMaker