Avatar billede hanloven Mester
03. maj 2002 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Save RealMedia stream

Hej.

Kender nogen et program der gør det muligt at gemme RealMedia video streams på harddisken ??

//Hanloven
Avatar billede iq-n Nybegynder
04. maj 2002 - 02:55 #1
udfra hvad jeg har fået oplyst er det umuligt. men jeg lytter lige med hvis der er en løsning.
Avatar billede hanloven Mester
04. maj 2002 - 12:55 #2
Jeg ved at der findes et program der kan gøre det, men jeg ved bare ikke hvad det hedder og hvor jeg finder det.... - En måde man jo nok altid vil kunne bruge er at capture alt hvad der sker på skærmen til en avi fil... - Problemet er bare at min 256 Kbit ADSL forbindelse ikke er helt hurtig nok til at vise videoen er full motion. - Derfor vil jeg gerne kunne kopiere det til harddisken, som data...
Avatar billede staticj Nybegynder
08. maj 2002 - 10:12 #3
Nedenstående link er til et program der kan optage livestreams inkl. realmedia-filer.

http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_tools/streambox_vcr.cfm
Avatar billede hanloven Mester
12. maj 2002 - 01:42 #4
Det ser utroligt spændende ud. Og ser ud til at kunne lige nøjagtigt det jeg har brug for. - Har dog ikke haft tid til at teste det igennem endnu...

Tak for hjælpen, jeg er sikker på at jeg kan bruge det.
hermed 30 point fra mig til dig, Staticj :o)