Avatar billede krogstrup Nybegynder
07. juli 2000 - 14:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at skrive '

På linien under denne har jeg tastet 2 x '
''

Alligevel vises kun eet - hvorfor "dræber" eksperten den ene af mine '  ???
Avatar billede krogstrup Nybegynder
07. juli 2000 - 14:53 #1
''
Avatar billede krogstrup Nybegynder
07. juli 2000 - 14:54 #2
Hmmm, da jeg skrev spm´et gjorde den det korrekt.

Problemet ligger åbenbart kun når man kommenterer et spm....

På næste linie har jeg indtastet 2 '
''
Avatar billede denboj Nybegynder
07. juli 2000 - 16:36 #3
Hvorfor igrunden ???
Avatar billede Lasse Novice
07. juli 2000 - 19:21 #4
Det er fordi det ligges ind i en database... Og ' er et af hovedbogstaverne når man arbejder med database. Derfor bliver det slettet, da det ellers ville skabe ravage(siden ville ikke vises ordentligt)
Avatar billede denboj Nybegynder
07. juli 2000 - 20:35 #5
hmm. har lige været inde i betaudgaven af den nye ekspert - Der var der en der var opmærksom på 'erne og det virkede som det skulle. Så det kommer til at fungere når den nye udgave af eksperten kommer på gaden.
Avatar billede denboj Nybegynder
07. juli 2000 - 20:36 #6
http://194.255.24.70:80/spm/21 her hvis du er interesseret
Avatar billede krogstrup Nybegynder
10. juli 2000 - 12:29 #7
Jeg har tidligere været inde og se den nye eksperten. Men jeg tjekkede ikke om dobbelt ' virkede - fedt nok at det gør....