Avatar billede jakobht Nybegynder
01. maj 2002 - 09:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Start en movie automatisk efter Quicktime installation

Jeg har en projector, hvor jeg tjekker om Quicktime er installeret på maskinen. Hvis det ikke er tilfældet starter QT instalationen.

Men hvordan får jeg den samme projector til at starte igen automatisk efter QT inst. er færdig ?
Avatar billede stormester Nybegynder
01. maj 2002 - 09:52 #1
Et af de spørgsmål der stillet før!

Det kan du ikke, projectoren skal genstartes før den kan spille film!
Avatar billede stormester Nybegynder
01. maj 2002 - 09:55 #2
Du kan naturligvis lukke den samme projektor op oven i den anden vha. en "open" komando, (efter QT insatation) men det er ikke hensigtsmæssigt.
Avatar billede jakobht Nybegynder
01. maj 2002 - 10:08 #3
Kan man lave et script, som undersøger om QT installationen er færdig og derefter starter en .dir ?
Avatar billede jakobht Nybegynder
01. maj 2002 - 10:08 #4
Jeg skulle hilse fra Lars (2205)
Avatar billede stormester Nybegynder
01. maj 2002 - 12:02 #5
Ikke hvad jeg ved ;(
Avatar billede jakobht Nybegynder
02. maj 2002 - 09:12 #6
Ærgerligt at det ikke kan fungere, men ellers tak for hjælpen.