Avatar billede bernerdk Nybegynder
30. april 2002 - 14:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

svenske postnummer

Jeg skal bruge de svenske postnummer til et projekt på datamatiker i Frederikshavn. men det eneste jeg kan finde er "http://www.posten.se/foretag/vara_tjanster/postnummersok/index.jsp" hvor de ligger i et program. det er også godt nok, man kan bare ikke kopiere dem alle på en gang. Så det kan godt tage et stykke tid at blive færdig. det ville være skønt hvis der var nogle der kunne finde dem, i et format der er til at importer i access.

Håber der er nogle der kan finde dem,har selv brugt 2 timer nu....
Avatar billede jimse Nybegynder
30. april 2002 - 14:23 #1
Avatar billede Chewie Novice
30. april 2002 - 14:24 #2
http://hem.hj.se/~ynha/postnummer/

ved ikke om det kan bruges !!!
Avatar billede Slater Ekspert
30. april 2002 - 14:29 #3
Argh... Jeg har dog aldrig hørt noget så PERVERST som en der vil have SVENSKE postnumre... *ørle, gispe*
Avatar billede Chewie Novice
30. april 2002 - 14:38 #4
Avatar billede Chewie Novice
30. april 2002 - 14:38 #5
ups der var den samme ... sorry