Avatar billede badguy Nybegynder
22. juni 1999 - 01:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

admin>>deltagelse i debatten

til admin

hvorfor deltager du aldrig i debatten og svarer på spørgsmålene mere?

du kunne sikkert få ret mange point og du sidder sikkert alligevel ved serveren hele tiden...
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
22. juni 1999 - 01:32 #1
Han har sikert rigeliglt at se til når han jo lige har flyttet eksperten.dk til en større server, og har lovet at lave en masse forbedringer når det er sket
Avatar billede jumper Nybegynder
22. juni 1999 - 02:25 #2
Jeg tror admin er ligeglad med point'ene.

Det eneste punkt hvor han skulle deltage mere, var ved de spørgsmål der er stillet direkte til ham ;)

Okay, et svar efter 1 dag er faktisk også udmærket...

/Thor
Avatar billede admin Novice
22. juni 1999 - 08:15 #3
Yep! Jeg har rigeligt at se til med udvikling af Eksperten.dk, men jeg deltager da når det er krævet / nødvendigt.  :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juni 1999 - 23:22 #4
jeg synes også det kunne være sjovt hvis du var lidt med ligesom du var den gang vi startede

men ok du har nok travlt... har du overhovet andet arbejdet end eksperten?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juni 1999 - 23:25 #5
nåh men admin, forresten kommer der ikke en side hvor man kan se statistikken for eksperten, altså alt muligt med gennemsnitspoint, gennemsnits oprettede og besvarede spm, tider på døgnet den bliver brugt, folks browser osv.?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
23. juni 1999 - 00:14 #6
Det kunne være en sej feature som cyber.. foreslår så nu er vi to der mener det
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. juni 1999 - 02:59 #7
127>> hey nu er det 2. gang vi er enige... men admin har nok travlt med det...
Avatar billede tbrf Nybegynder
07. juli 1999 - 22:45 #8
så er vi 3 der enige!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juli 1999 - 23:15 #9
fedt