Avatar billede tarlev Nybegynder
28. april 2002 - 04:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kæmpe kabinet

jeg står tilfældigvis med 8 chieftec servertowers og jeg vil gerne vide om det er muligt at sætte de otte kabinettet sammen så man får et kabinet på størrelse med en fuld voksen gaselle!!!
Avatar billede grinderslev Praktikant
28. april 2002 - 08:11 #1
Det skulle der da ikke være noget i vejen for.... Du skal bare hushe at jorde dem sammen, hvis ikke du vil have nogle underlige problemer bagefter :-)Men helt ærlig, var det ikke nemmere at bygge det hele ind i et HTH skab?...
Avatar billede echsphilee Nybegynder
28. april 2002 - 08:23 #2
hvis du fylder op med hardware, så husk køling. Der vil være varme nok i sådan en sag til at opvarme et almindeligt parcelhus :-)
Avatar billede tarlev Nybegynder
28. april 2002 - 09:24 #3
DROP DET!
Avatar billede echsphilee Nybegynder
28. april 2002 - 17:45 #4
kom lige med en forklaring på "DROP DET!"