Avatar billede swordcat Nybegynder
27. april 2002 - 17:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Musikvideo.

55 point til den første, som kan fortælle mig hvor jeg kan downloade musikvideoen: Canibus - 2. Round Knock Out

PS: Gider ikke med KaZaa og Morpheus

/Swordcat
Avatar billede hermandsen Juniormester
27. april 2002 - 17:43 #1
Ahøm... Er det lovligt?
Avatar billede swordcat Nybegynder
27. april 2002 - 17:50 #2
Det ved jeg ikke om det er, men hvis man ikke må henvise mig til linket her på eksperten.dk, kan i så ikke maile det til mig?

E-adr. Swordcat@ofir.dk

Takker på forhånd :O)
Avatar billede hermandsen Juniormester
27. april 2002 - 17:58 #3
Prøv lige at tænk over hvad det egentlig er du siger...
"Jamen hvis det ikke er lovligt her på eksperten, så er det sikkert lovligt hvis jeg bare får et link et andet sted fra..."

Nej, du får i hvert fald ikke noget link af mig! Det er ikke så meget det med at det ikke er lovligt her på eksperten... Det er nok nærmere mere generelt.

Jeg er ikke 100% sikker på at det er lovligt, men hvis ikke det er, så har du i hvert fald ikke min støtte! Sorry! Spørg et CoAdmin om du må, hvis ikke, så luk, smil og vær glad!

//hermandsen
Avatar billede echsphilee Nybegynder
27. april 2002 - 18:07 #4
anmeldt
Avatar billede dmcn Praktikant
27. april 2002 - 18:10 #5
swordcat : Dette er 100% ulovligt - luk spørgsmålet hurtigst muligt, ellers deaktiveres din bruger.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede swordcat Nybegynder
27. april 2002 - 18:13 #6
hermandsen-> Hør her lille ven, der er mange som ikke overholder eksperten´s regler. Jeg er træt af det her, hvis du ikke vil hjælpe, er det fint, men jeg gider ikke at høre på din prædken, for den kan man få hos præsten.

CoAdmin-> Hvis jeg ikke må det her, på eksperten, så er jeg mere end villig til at lukke spørgsmålet :O)
Der er mange som ikke har overholdt reglerne...og det ved i også selv. Men hvis jeg ikke må stille spørgsmålet sådan......lukker jeg gerne det. (ulovligt eller lovligt?)

TIl Jer andre-> Hvis i ikke gider at hjælpe er det fint :O) , men prøv ikke at lyde som hermandsen.

Swordcat
Avatar billede swordcat Nybegynder
27. april 2002 - 18:14 #7
Ok.....lukker :O)
Avatar billede hermandsen Juniormester
27. april 2002 - 18:39 #8
>>Swordcat
Nu skal jeg lige fortælle dig en ting eller to...
Jeg prøvede sådan set ikke at gøre andet end at redde din røv. Fortælle dig at sådan noget ikke var lovligt og derfor at der skulle lukkes... Jeg var ikke 100% sikker om det var lovligt, så derfor ventede jeg med at tage handling! Jeg overvejede at anmelde dig i stedet, men syntes dog at det ville være bedre at lade det komme an på morale!

Hvis jeg ser en der går over for rødt lys, så er det første jeg gør heller ikke at ringe til politiet, men i stedet sige det til personen at sådan noget gør man ikke... Jeg er absoult ikke ude på at få smidt nogen ud eller bringe dig i fedtefadet...

At der er mange der ikke overholder ekspertens regler er absolut ikke ensbetydende med at du ikke skal over holde regelerne. Hvis der var en der begik indbrud, ville du så også gøre det bare fordi han gjorde? Nej, vel!

Få styr på din moral, og så syntes jeg bare vi skal lægge den her sag bag os og sige at det var tæt på, men der skete heldigvis ikke noget!

//hermandsen
Avatar billede swordcat Nybegynder
27. april 2002 - 18:51 #9
hermandsen->
Det er direkte en fed løgn. Både du og jeg ved, at hvis det ikke var lovligt det jeg gjorde, så ville CoAdmin advare mig, som de så også gjorde. Det jeg er træt af er; at du absolut skal spille skindhellig. "Se på mig......ehhh altså, jeg er bare en rigtig ærlig bruger".

Dermed har jeg ikke sagt, at det er godt at være "dum" (forstår mig ret)....det som jeg gjorde her var og er forkert, men det vidste jeg bare ikke på det tidspunkt. Det er CoAdmins "job" at advare mig og ikke dit.

End of that case
Din ven Swordcat :O) (tror jeg!!!)
Avatar billede hermandsen Juniormester
27. april 2002 - 19:00 #10
>>Swordcat
Friends! ;)
Jeg vil også lige sige (bare for at vise at jeg ikke er hellig) at jeg for noget tid siden blev anmeldt, faktisk pga. et lignende spørgsmål. Der svarede jeg bare! Jeg blev dog ikke advaret men fandt for leden dag mit navn under anmeldte brugere! :/ Ville bare ikke ha' at det skal gå ud over dem som ikke har noget grundlag for at blive smidt ud, og det har du ikke!!!
Det var en fejl, men hey... Så har vi begge lært det til næste gang! ;)

//hermandsen
Avatar billede swordcat Nybegynder
27. april 2002 - 19:11 #11
Helt enig :O)