Avatar billede gozar Nybegynder
03. juli 2000 - 03:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Give brugere besked

Kan i admin her på eksperten ikke give en besked hver gang i opdatere eksperten via e-mail. Det er så ireterne at forsøghe eat læse en kommentar og så beskeden mysql failed§§§

Evt med et andeeet e-mail sbujekt en det default subjeekt!!!
Avatar billede snowball Novice
03. juli 2000 - 13:09 #1
Havde du krampe i fingrene da du skrev beskeden ? ;)

Snowball
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2000 - 19:28 #2
gozar>>> Vi forsøger at give besked når der sker noget, men vil ikke sende for meget ud, da det kan virke irriterende. Håber det er svar nok ;)