Avatar billede jamal_s Nybegynder
27. april 2002 - 01:38 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

ang. download ?

Jeg søger noget hjælp ang. nogle downloads. Når JEG trykker på linket så åbner den automatisk filen, mens den hos andre beder om at gemme eller åbne filen. Hvordan løser jeg dette problem?!
Avatar billede initializing Nybegynder
27. april 2002 - 01:42 #1
Højreklik på filen og vælg GEM SOM eller GEM DESTINATION SOM
Avatar billede initializing Nybegynder
27. april 2002 - 01:42 #2
Og så lige et svar =)

-Martin
Avatar billede fnaz Nybegynder
27. april 2002 - 01:43 #3
Højreklikker og sir gem destination som
Avatar billede fnaz Nybegynder
27. april 2002 - 01:43 #4
argh var for sent på den hva
Avatar billede initializing Nybegynder
27. april 2002 - 01:43 #5
:)
Avatar billede well_r Nybegynder
27. april 2002 - 01:49 #6
hehe
det er ikke det han mener..han mener ved direkte at klikke på det..
det er jo ikke lige alle brugere der gider det med højreklik og blah :D
Avatar billede jamal_s Nybegynder
27. april 2002 - 01:56 #8
dvs, jeg bliver nødt til at bede min bruger at trykker på højre museknap for at download det de skal downloade ?
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
27. april 2002 - 06:38 #9
Det er vist afhængig af styresystemet og hvilken version af IE man har.