Avatar billede klgn Nybegynder
25. april 2002 - 19:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Godt program til at "rippe" tv programmer

Hejsan!!

Jeg har et Win-tv go tv-kort, og nu vil jeg gerne have et program til af og til at kopiere tv programmer med. Den software, der følger med, er ikke prangende idet jeg kun kan optage i 30 sekuner - og jeg vil gerne optage et helt program

Nogle, der kender nogle programmer, der er kompatible med mit tv kort??

/klgn
Avatar billede freekyzone Nybegynder
25. april 2002 - 20:13 #1
Ulead Videostudio...

Men husk at det er ulovligt at optage videofilm fra fjernsynet....
Avatar billede klgn Nybegynder
25. april 2002 - 20:30 #2
I know...

Hvilke formater optager den i??
Avatar billede klgn Nybegynder
26. april 2002 - 11:33 #3
Ok, Ulead er fint, men der er ikke schedule-option i. Er der en eller anden, der kender et prog, der kan det??
Jeg har prøvet powervcr og windvr, men de virker ikke med et wintv-go card

/klgn
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. april 2002 - 12:59 #4
VirtualDub kan faktisk også "rippe" fra fjernsynet. Jeg har aldrig selv leget med det, men VED at det kan lade sig gøre!