Avatar billede human900 Nybegynder
25. april 2002 - 17:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Creative Web Cam Go Plus

Hej alle... Jeg har desværre mistet min cd til oprettelsen af mit creative Web cam Go plus.
Nu mangler jeg hele pakken ( ca. 8 mb ) inc. driver til min nye comp. ?
Håber i kan hjælpe ....TAK
Avatar billede the_collector Novice
25. april 2002 - 17:18 #1
Du kan finde driverne her

http://uk.europe.creative.com/support/drivers/product.asp?prod=120

Selve pakken kan du læse om her, jeg tvivler dog på at du kan downloade den. Prøv at kontakte Creative for at høre om du kan få en ny cd.

http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=120&page=7
Avatar billede human900 Nybegynder
25. april 2002 - 22:12 #2
Tak forløbig...tjekker lige...
Avatar billede human900 Nybegynder
25. april 2002 - 22:16 #3
Problem: Det er ganske fint med driveren men uden programmet kan jeg ikke komme videre !!!Eller findes der andre programmer...
Avatar billede the_collector Novice
12. november 2002 - 13:26 #4
Fik du nogensinde kontaktet Creative, for at høre om de kunne sende dig en ny cd? Jeg tror, at det er den eneste måde du kan få fat i programmerne på, med mindre at der en nogle som vil kopiere deres cd til dig (er det egentlig lovligt?).
Avatar billede the_collector Novice
15. januar 2003 - 11:37 #5
Lukketid?