Avatar billede vampire_x Nybegynder
25. april 2002 - 16:40 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Problemer med downloadede .avi filer

Jeg har tit det problem at når jeg downloader et .avi filmklip så kan det ikke åbnes. windows media player meddeler at programmet søger efter et codex, finder det tilsyneladende, downloader, kommer med et popup vindue hvor jeg skal aceptere download og instalation af codexet og det siger jeg ja til, men bagefter virker det stadigt ikke... der er kun lydsiden... hilfe! maximum point til den bruger der hjælper mig med at komme til at se mine .avi'er!
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
25. april 2002 - 16:44 #1
Det er fordi der DivX ;-) .... Det er IKKE det samme som AVI det hedder bare det samme
Avatar billede grunken Nybegynder
25. april 2002 - 16:48 #2
hent dit codec på:

http://www.divx.com :)

-grunken
Avatar billede the_collector Novice
25. april 2002 - 16:56 #3
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
25. april 2002 - 17:02 #4
Gå ind på www.divx.com og download DivX og installer det.

- MvH SilverSand.DK
Avatar billede vampire_x Nybegynder
25. april 2002 - 17:47 #5
jeg har prøvet at installere divx men det hjælper ikke ved alle filer...
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
25. april 2002 - 18:50 #6
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
25. april 2002 - 18:52 #7
Avatar billede the_collector Novice
25. april 2002 - 23:05 #8
Prøv eventuelt at se filmen i Irfan View, hvis du ikke har codec'en, så vil den skrive hvad codec'en hedder, som avi filmen bruger. Dernæst kigger du på et af de link du har fået om den er der.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
26. april 2002 - 10:39 #9
irfan view er freeware og kan hentes her:
http://www.ryansimmons.com/users/irfanview/iview370.zip
Avatar billede cgleerup Nybegynder
26. april 2002 - 16:59 #10
Nu er det jo i meget få tilfælde at det er lovligt at downloade filer fra nettet!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 17:00 #11
cgleerup >> ???? du har vist ikke fulgt med...
Avatar billede cgleerup Nybegynder
26. april 2002 - 17:01 #12
???
Avatar billede cgleerup Nybegynder
26. april 2002 - 17:07 #13
hvad mener du ?
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. april 2002 - 17:12 #14
>>cgleerup
Hop lige ind på www.divx.com og fortæl mig hvilke links der fører til ulovlige film! :)
Ingen!!! Det kunne jo også være at vampire_x så en masse trailers (eller p****), hvilket IKKE er ulovligt!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 17:13 #15
ja -jeg behøver vist ikke at tilføje noget her..
Avatar billede cgleerup Nybegynder
26. april 2002 - 17:14 #16
Undskyld mig - men har du set et indlæg fra mig som jeg ikke selv har, for jeg kan ikke få øje på det sted hvor jeg skriver at divX er ulovligt - det eneste jeg påpeger er at der ikke bør diskuteres emner som er ulovlige her på eksperten - og derfor slår jeg en tyk fed streg under at download af materiale fra nettet ikke altid er lovligt!!!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
26. april 2002 - 17:16 #17
desuden er det jo trods alt ikke særligt ofte at trailers gemmes i divX format!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
26. april 2002 - 17:20 #18
nej vel
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. april 2002 - 17:47 #19
>>cgleerup
Det er heldigvis blevet oftere og oftere at firmaerne bruger DivX-formatet.
Der findes sådan set også mange trailers på www.divx-digest.com som jeg heller ikke skulle mene være ulovlige. Det er i hvert fald lige meget, efter som det ikke er hvad spørgsmålet handler om.

>>vampire_x
Prøv en gang og hente VirtualDub www.virtualdub.org og åbne din avi-film med den. Hvis den kan åbnes hopper du ind under File-Information... og ser hvad der står under video codec...

//hermandsen
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 10:07 #20
lukketid?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. maj 2002 - 07:40 #21
lukketid?!
Avatar billede the_collector Novice
15. januar 2003 - 11:35 #22
Lukketid?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:06 #23
lukketid?!
Avatar billede the_collector Novice
05. maj 2003 - 16:15 #24
Lukketid?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. maj 2003 - 16:54 #25
Lukketid? *LOL*
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
05. maj 2003 - 16:57 #26
Min tur:

Lukketid?!
Avatar billede fromsej Praktikant
05. maj 2003 - 17:01 #27
*ROFL*
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
05. maj 2003 - 18:15 #28
Hmmm... Jeg tror sq ikke han lukker... Prøv at se hans bruger info...
Avatar billede vampire_x Nybegynder
07. marts 2004 - 20:43 #29
vanvittigt sent svar som ingen vil se... men her er din point leggs :D
Avatar billede vampire_x Nybegynder
07. marts 2004 - 20:43 #30
genialt... så svarer jeg i stedet for at kommentere... oh well
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
07. marts 2004 - 21:17 #31
hehe :D , men tak for point :D