Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. juni 2000 - 08:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nem afstrafning?

Hejsa

Efterhånden som jeg surfer rundt i de forskellige kategorier så ser jeg at flere og flere enten "glemmer" eller "vil ikke" acceptere et spørgsmål.
Det syntes jeg er fusk.

For på den måde kan man jo oprette et spørgsmål og så læse de svar der komme og så "bare" lade være med og gøre ngoet ved det.

Derfor er mit forslag at Admin eller hvem dælen det nu er til denne opgave, smutter rundt i de forskellige kategorier og ser efter om der er nogen der er for gamle, og det er der. Det kunne eks. være hvis et spørgsmål var 1 måned gammel og hvis der er fornuftige svar så kunne admin slette det spørgsmål og straffe vedkommende som har stillet spørgsmålet ved og trække f.eks. 200 point.

Det kunne da være enomrt rart.
Og nemt. (I hvert fald når der er styr på det).

For helt ærligt så mangler der altså noget til og forhindre alle de spørgsmål der ligger og flyder.

Håber i vil gøre noget ved det,

Med venlig hilsen

-Maniacdog-
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. juni 2000 - 10:18 #1
hmm det var en fejl det her.
Jeg fik en besked om at der var CGI error så jeg lukker dette spørgsmål igen..

sorry.

-Maniacdog-
Avatar billede speedy Nybegynder
30. juni 2000 - 11:08 #2
maniacdog>> Du skal bare ignorere de der CGI-fejl, da de ofte kommer, men spørgsmålet er tilføjet HELT normalt. Bare tryk opdater, så kan du selv se :)

/SpEeDy

P.S. Du har fat i noget med dit indlæg. Der mangler en til at "holde styr" på eksperten.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. juni 2000 - 11:11 #3
speedy:
ja ik´

men det er faktisk først her inden for de sidste par dage at jeg er begyndt og få de CGI errors.

-Maniacdog-
Avatar billede speedy Nybegynder
30. juni 2000 - 11:13 #4
Jeg har også fået dem før. Men hvad. Nu må de jo snart komme med en ny version af eksperten. Det har de jo lovet siden 1. maj :)

/SpEeDy