Avatar billede dskyt Nybegynder
23. april 2002 - 13:37 Der er 2 kommentarer

byg selv, ESC bundkort

Jeg har tidligere stillet et spørgsmål om et esc bundkort, hvor i sagde at det var for dyrt,
men det er pga. at der er et GFS2 64mb. ddr ram grafikort med jeg synes det er billigere så er det jeg spørger er GFS2 bedere end shared ram er forskellen stor, kan det overhovedet betalesig at gi ca. 400 mer' for et gfs2 64 mb.  DDR ram.?
På forhånd tak!

Avatar billede dskyt Nybegynder
23. april 2002 - 13:38 #1
Er byg selv billigere ?
og hvad betyder det betyder det man selv skal samle den eller hvad?
Avatar billede mcfrede Nybegynder
23. april 2002 - 13:55 #2
Det betyder at du selv sammensætter din bestilling og selv samler delene!