Avatar billede berta Nybegynder
22. april 2002 - 21:26 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Test af Flash-site

Er der én, som har lyst til at lave en lille brugertest på mit Flash-site :o) Jeg er ny i faget og kunne godt bruge lidt konstruktiv kritik. Jeg har ikke uploaded filen på nettet, men jeg kan maile den til interesserede.
Avatar billede iggi Nybegynder
22. april 2002 - 21:34 #1
jeg vil da gerne kigge på den.

iggi@ofir.dk

mvh iggi
22. april 2002 - 21:38 #2
berta >> Send den til admin@enter-s.dk så kan du godt låne lidt plads af mig. Jeg uploader den så
22. april 2002 - 22:18 #3
Avatar billede berta Nybegynder
22. april 2002 - 22:23 #4
OK med hjælp fra xzxzx-kan-ikke-logge kan sitet nu ses på ovenstående link :)
Avatar billede iggi Nybegynder
22. april 2002 - 23:18 #5
Hej

Fed side som du har lavet.
Den ser godt ud i explorer 6.0

Jeg ville forslå at i lavede jeres scroll af tekst, så den kun scroller en linje ad gangen.
Det ville også virke godt hvis der var noget tekst når man kommer ind på siden, så man ikke først skal trykke på et link. Hvad er volume knappen til ? – jeg kan ikke høre noget musik.

Jeg kan godt lide at man kan kontakte dig både via sit eget mailprogram og via en formular.

Det var hvad jeg umiddelbart har at sige om din flotte side.
mvh iggi
Avatar billede startfirma Nybegynder
23. april 2002 - 07:36 #6
Berta>

Total-iorden-designsmag!

Flot arbejde...

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede berta Nybegynder
23. april 2002 - 07:40 #7
Tak for hjælpen :O)
Avatar billede berta Nybegynder
23. april 2002 - 16:41 #8
:o)
Avatar billede pusler Nybegynder
25. april 2002 - 23:02 #9
Hvad har du lavet det i ? flash 5, eller ??

Mvh Pilggard

----
pille@post.tele.dk
Avatar billede berta Nybegynder
26. april 2002 - 07:52 #10
ja, den er lavet i Flash 5
Avatar billede pusler Nybegynder
26. april 2002 - 22:03 #11
jeg kan vel ikk få lov til at se din side i selve flash "dokumentet" hvis du har lyst til at sende den til mig, det er bare af ren og skær nysgerrighed !

Mvh Pilgaard

--
pille@post.tele.dk
Avatar billede rasborg Nybegynder
26. april 2002 - 22:05 #12
`Jeg vil gern se den, meget intresseret sharkandiphurra@hotmail.com

Må jeg?
Avatar billede berta Nybegynder
27. april 2002 - 08:02 #13
Avatar billede pusler Nybegynder
27. april 2002 - 14:04 #14
Tænkte mere på, teknikken bag!

:O)