Avatar billede www.ms.clan.4t.com Nybegynder
22. april 2002 - 04:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fra CS Til MPG Eller AVI

Er der et program der kan optage en avi eller mpg fil fra hele indholdet af skærmen inklusiv lyd og det hele???
Avatar billede www.ms.clan.4t.com Nybegynder
22. april 2002 - 04:44 #1
Det er faktis kun nogle stumper på nogle få sekunder fra spillet CS (Counter-Strike) jeg skal optage!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. april 2002 - 04:56 #2
snag it kan - men det kræver vist lidt rescourcer ... men prøv

http://download.com.com/3000-2192-9418310.html?tag=lst-0-1
Avatar billede chrede Nybegynder
22. april 2002 - 07:42 #3
Der er en funktion indbygget i CS der kan optage, ulempen er bare at du også skal afspille det i CS. Hele molevitten styres i CS consollen
Avatar billede www.ms.clan.4t.com Nybegynder
22. april 2002 - 21:10 #4
vent lidt prøver lige det der SnagIt
Avatar billede www.ms.clan.4t.com Nybegynder
28. april 2002 - 00:52 #5
Sorry har prøvet med snag it det gider ikke men okey du får altså 25 af pointene som tak for dit forsøg. Hvis der stadig er en eller anden der kan hjælpe får han de sidste 25. Og det der men det oppe i CS konsolen har jeg også hørt noget om men ved ikke hvordan???