Avatar billede poul_madsen Nybegynder
20. april 2002 - 21:25 Der er 3 kommentarer

Haster med hjælp til winxp driver til Skanhex Sx-35F

Hej.. jeg har lige købt et Skanhex SX-35F, men prob. er bare at jeg ikke kan få det til at virke, pga. jeg ikke kan finde deres winxp driver som jeg selv kører.. er der nogle der kan hjælpe,eller har en ide om hvordan jeg skal fixe dette problem, ville jeg blive meget glad..¨

Hilsen Poul
dsl72610@vip.cybercity.dk

Avatar billede jdaugaard Nybegynder
20. april 2002 - 21:28 #1
Hvad med en 2000 driver? Den burde virke... http://www.skanhex.com.tw/e_download.html
Avatar billede poul_madsen Nybegynder
20. april 2002 - 23:00 #2
Jeg har prøvet den, det er en win/win98 driver, og den får min winxp til at gå kold.. virker heller ik i win2k, da jeg har prøvet på min server..
Avatar billede bylledk Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:40 #3
Tjek her, godt nok ikke model, men har samme problem....

http://www.skanhex.com/FAQ_Detail.asp?Unique_ID=14

Lorte firma, det er noget af den ringeste service  jeg nogensinde har set...