Avatar billede kolme Nybegynder
20. april 2002 - 11:20 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fallos symboler

Hejs, dette er nok ikke den rette kategori jeg spørger i, men jeg kan ikke finde nogen der passer bedre:
Jeg har brug for billeder med fallos symboler, hvis nogen ligger inde med sådan nogle.
Derudover kan jeg huske at der er en video-sekvens i en af Austin Powers filmene, men jeg kan ikke huske hvilken en. Er der nogen der kan hjælpe mig med ovenstående?
På forhånd mange tak.
Avatar billede disky Nybegynder
20. april 2002 - 11:23 #1
Søg på googles's image search
Avatar billede kolme Nybegynder
20. april 2002 - 11:31 #2
Jeg er i gang, men jeg syntes ikke at det giver det store held, der er kun nogle få billeder. De billeder jeg leder efter må gerne være af højhuse (evt. nogle der styrter), tog, rumraketter og dets lige
Avatar billede echsphilee Nybegynder
20. april 2002 - 12:04 #3
ang. austin powers, så er det i slutningen af begge de to første film :-)
Avatar billede kolme Nybegynder
20. april 2002 - 12:30 #4
Tak for det.
Men er der nogle der ligger inde med fallos-symboler? Eller har en henvisning til sådanne? Google gav mange resultater men ufatteligt meget ubrugeligt.
Avatar billede hhjensen Nybegynder
20. april 2002 - 13:39 #5
Avatar billede hhjensen Nybegynder
20. april 2002 - 13:40 #6
Avatar billede hhjensen Nybegynder
20. april 2002 - 13:40 #7
Avatar billede hhjensen Nybegynder
20. april 2002 - 13:41 #8
Avatar billede hhjensen Nybegynder
20. april 2002 - 13:42 #9
Alle fire links stammer fra dagens udgave at Politiken, hvor der også er en artikel om billedjagt på nettet!
Avatar billede kolme Nybegynder
20. april 2002 - 15:45 #10
hmm, desværre meget lidt, eller intet, brygbart materiale når man søger på ordet fallos alle fire steder
Avatar billede hhjensen Nybegynder
21. april 2002 - 13:05 #11
kolme> Har du prøvet at søge mere specifikt efter noget af det du forbinder med fallossymboler?
Når noget er et fallossymbol er det nok mere en tolkning (dansklærer udgaven) end en egentlig kategori!
Held og lykke med søgningen...
Avatar billede kolme Nybegynder
25. april 2002 - 20:20 #12
echsphilee > Det er nu ikke helt korrekt at det er i begge film. Jeg har lige set 2'eren (The Spy Who Shagged Me) og der var scenen ikke i. Tilgengæld er der dog fallos symboler flere steder i filmen.

Jeg har fået skrabet nogle få fallos-symboler sammen, så jeg tillader mig at lukke spørgsmålet nu - Og pointene giver jeg til Hhjensen
Avatar billede echsphilee Nybegynder
25. april 2002 - 20:38 #13
hmm, jeg skal vist have kigget Austin Powers igennem igen. Det er åbenbart for længe siden. sorry :-(