Avatar billede schaefner Juniormester
19. april 2002 - 23:08 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Ændre format

Findes der ikke et program til at åbne *.ram-filer og så gemme dem som et andet format fx. *.mpeg-filer
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. april 2002 - 23:09 #1
det gør der vist desværre ikke
Avatar billede schaefner Juniormester
19. april 2002 - 23:14 #2
Næsten alle videoprogrammer jeg har haft fat i kan ta' næsten alle formater, bare ikke *.ram :-(
Avatar billede aey Nybegynder
19. april 2002 - 23:19 #3
jeg tror ikke at realaudio vil ud med hvordan deres mediefiler er komprimeret :(
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2002 - 23:27 #4
hvis jeg på arbejdet forsøger at åbne en eller anden video-sekvens fra nettet bliver der lagret en *.ram fil på 1 Kb på c-drev jeg ved ikke men tror det er proxy serveren der ikke tillader at downloade, men dog alligevel viser at der er hul igennem.
er jeg fejl på den - eller ?
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. april 2002 - 00:36 #5
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2002 - 00:43 #6
lad vær med at klikke på hermandsens første link, du kommer ikke af med den igen
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. april 2002 - 00:49 #7
Hvorfor ikke?
Arh... Pop-ups! :)
Sorry, men det var altså lige det eneste sted jeg kunne finde programmet... Få jer en Popup-killer, de er faktisk ganske udemærket! :)
http://download.com.com/3000-2366-8910197.html?tag=lst-0-17
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. april 2002 - 00:51 #8
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
20. april 2002 - 00:54 #9
.ram filer er lidt svære at skulle gemme, da det er RealMedia Streamin filer dvs. at filerne bliver sendt fra serveren kontinuerligt, altså der bliver ikke gemt noget på din computer. Om der findes nogle programmer som kan læse dataerne i cachen mens filen streames, skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror det ikke!

- Rasmus!
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. april 2002 - 01:01 #10
rasmus har ret!
Tror også (har ikke prøvet) at du skal bruge en fast fil hvis du skal lave formatet om med det program jeg har peget på!