Avatar billede creativedge Nybegynder
16. april 2002 - 16:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

LIVE webcam på nettet???

Hej jeg søger noget SUPER software eller en GO' måde at sende live webcam på nettet.. jeg har en nice forbindelse så det skulle kunne lade sig gøre???

noget der kender det der skal til???
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
16. april 2002 - 16:45 #1
Teveo
Ivista

www.downloads.com
Avatar billede creativedge Nybegynder
16. april 2002 - 16:47 #2
Og det kan sende live.. ikke det der med at sende et billede hvert 5. sek.???
Avatar billede creativedge Nybegynder
16. april 2002 - 16:47 #3
Det skal køre så live som muligt..
16. april 2002 - 16:53 #4
Du kan se eksempel på Inetcam (ivitsta som zyberwizard siger):  http://www.ildstorm.dk/.

Det kræver dog at du ikke bruger en webserver da den bruger din dig selv som til at uploade til.

http://www.ivista.com
Avatar billede creativedge Nybegynder
16. april 2002 - 17:00 #5
Det er jo heller ikke LIVE.... er der ik noget der hedder realserver? eller et eller andet?? vi har vores egen server her, hvis det hjælper på det???
16. april 2002 - 17:05 #6
Hmm... brugerns forbindelse skal jo også følge med.
Ellers skal i lave noget stream med en Realplayer. (*.ram filer) det kræver "bare" at han / hun har Realplayer installeret. Det kan vidst også lade sig gører med Windows Media player, men så alle dem der ikke har mulighed for at installere det kan jo så ikke se det...

Det er nok det "bedste" vil jeg mene, på min 256download forbindelse opdatere den ca. hvert 1sekund.