Avatar billede ratzaiy Nybegynder
15. april 2002 - 18:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl under komprimering til DivX ;)

Når jeg har optaget en film på min harddisk går jeg ind i Virtual dub og åbner AVI filen og ændrer komprimeringenstingen
til DivX ;) men når den så er færdig med at komprimerer filen og jeg åbner den er det kun lyden man kan høre der er intet billed. Hvad er problemet?
Avatar billede adidaz Nybegynder
15. april 2002 - 20:50 #1
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
16. april 2002 - 11:00 #2
Desvæære hjalp mig ikke særlig meget. Jeg prøvede mig frem med nogle forsk. pgroammer og fandt ud at the Playa godt kunne vise filmen mærkeligt men jeg kan leve med det.