Avatar billede 12705 Nybegynder
14. april 2002 - 10:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mit eget sprog

Hvad skal jeg bruge for at komme i gang med at lave mit eget programmerings sprog
Avatar billede gates02 Nybegynder
14. april 2002 - 10:11 #1
du har altså dårligt formuleret dit spørgesmål!!!!!!!!!!
Avatar billede 12705 Nybegynder
14. april 2002 - 10:12 #2
hvad kan jeg skrive mere???
14. april 2002 - 10:16 #3
Well...
Det kn jeg ikke svarer dig på, men du kan besøge (danskeren) Bjarne Strupstrups hjemmeside: http://www.research.att.com/~bs/ han har været med til at lave C++. Hvis du ikek finder svar der kan du spørge ham. :)

Men et er sikkert, du skal være helveds god til at andet programmerings sprog.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
14. april 2002 - 10:16 #4
Du kunne jo prøve dig frem med XML (her kan du lave dine egne tags)...
Hvis du tænker på et "eget" sprog i program-programmerings forstand; dvs. du vil lave dit eget, så tror jeg du har en stor arbejdsbyrde foran dig ;o)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. april 2002 - 11:24 #5
Læs en bog om "Compiler Construction". Det er ikke helt nemt, det her, men jeg har
da lavet et par stykker i tiden løb.
Avatar billede 12705 Nybegynder
14. april 2002 - 11:59 #6
fik jeg ikke noget ud af :-(
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. april 2002 - 15:07 #7
Du opretter et spørgsmål på under 20 linjer, og da de første 5 kommentarer ikke løser dit problem lukker du spørgsmålet uden yderligere forklaring....

Det er dit eget ansvar at hjælpe dem, som vil hjælpe dig - prøv at uddyb dit spørgsmål, eller stil spørgsmål til de enkelte kommentare.
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. april 2002 - 15:40 #8
"under 20 linjer" = "under 20 ord"