Avatar billede nokiaguy Nybegynder
12. april 2002 - 19:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PHP og IIS

Som sagt..så er jeg ny på området!

Jeg har programmet endel ASP før og vil gerne igang med PHP, jeg installerede alle de nødvendige ting men fik at vide man sagtens kunne bruge IIS istedet for Apache.

Jeg fandt et sted man skulle "adde" .php filen og c:\php\php.exe. Men når jeg skal se en PHP fil så står der dette:

CGI-fejl
Det angivne CGI-program returnerede ikke et komplet sæt HTTP headers. Følgende headers blev returneret: (ikke mere)

Den sagde noget i starten som jeg skulle rette i php.ini og det gjorde jeg så :)

På forhånd tak

Avatar billede fangel Nybegynder
12. april 2002 - 19:48 #1
hmm... prøv at installer PHP igen, og si "advanceret" og tilsidst når den spørger om server type siger du "IIS4.0 or higher"... (og lad vær med at beholde din php.ini fil...)

bare et forslag...

Dea_PG
Avatar billede nokiaguy Nybegynder
12. april 2002 - 19:54 #2
har selv fundet fejlen.... sorry
Avatar billede nokiaguy Nybegynder
12. april 2002 - 19:54 #3
svar