Avatar billede rocky Nybegynder
12. april 2002 - 09:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mpeg!!

Hejsa

Har et lille problem... Hver gang jeg ønsker at afspille et film format i *.mpg får jeg fejlmeddelelsen "unable to create filters for mpg."
Problemet er bare at jeg har winxp og burde der ikke der være directx8,0 med mpeg encoder...???
Jeg har prøvet andre mpeg encoders men det virker sku ikke...!!! Hjælp mig...

Forresten det er Win media player jeg bruger!!

tak for hjælpen
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. april 2002 - 09:41 #1
ér det ikke muligt at der mangler nogen codecs
Avatar billede rocky Nybegynder
12. april 2002 - 09:42 #2
Jeg har prøvet med diverse codecs, men hvor finder jeg en der passer til lige netop .mpg
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. april 2002 - 09:44 #3
Avatar billede rocky Nybegynder
12. april 2002 - 09:46 #4
siden blev ikke fundet
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. april 2002 - 09:47 #5
hmm ser lige hvad jeg ellers kan finde
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. april 2002 - 09:48 #6
Avatar billede rocky Nybegynder
12. april 2002 - 09:52 #7
Hejsa chokobear... er desværre i skole i øjeblikket men kan du vende tilbage på mandag så skal jeg fortælle om det virker..??
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. april 2002 - 09:53 #8
ja det er da iorden. men kan du ikke komme på på andre tidspunkter
Avatar billede rocky Nybegynder
12. april 2002 - 09:56 #9
bor i kollegie har ikke mulighed for at gå på nettet.. sorry
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. april 2002 - 09:57 #10
okay det er da bare iorden, jeg er på ved en tolv tiden mandag så
Avatar billede rocky Nybegynder
15. april 2002 - 11:09 #11
Tak for det!! De 2 links virkede ikke, men jeg fandt noget andet inde på www.tweak.dk  ...