Avatar billede apollon55 Nybegynder
10. april 2002 - 18:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke skifte til TV på mit grafikkort

Mit problem består i at jeg indtil for 3 uger siden kunne se cpu på mit TV. Jeg brugte bare den utility som ligger i windows XP.. Det kan jeg ikke mere og jeg ved ikke hvorfor.. Findes der nogle programmer der kan afhjælpe dette problem eller er der andre løsninger. Mit grafikkort er et GeFoce 2 MX med TV-out.. Håber der er nogle som kan hjælpe...
Avatar billede ducks Nybegynder
10. april 2002 - 19:17 #1
Avatar billede ducks Nybegynder
10. april 2002 - 19:18 #2
Avatar billede apollon55 Nybegynder
10. april 2002 - 19:20 #3
damn fandt lige ud af at jeg havde sat SVHS stikket fra min video i, i stedet for SVHS stikket fra CPUen :-/
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
12. april 2002 - 22:23 #4
Kunne du ikke lige forklare mig hvad CPU er?? du mener da ikke processeren??