Avatar billede iftar Nybegynder
09. april 2002 - 22:09 Der er 8 kommentarer

Win2k og Win ME

Hvordan forbinder jeg 2 computere sammen. Den ene kører win 2k og den anden win ME
Avatar billede thomasledet Nybegynder
09. april 2002 - 22:11 #1
du sætter et netkort i hver af dem... og trækker et crossover twisted pair kabel mellem dem.... et voila!
Avatar billede iftar Nybegynder
09. april 2002 - 22:14 #2
har gjort det, jeg kan stadigvæk ikke få forbindelse
Avatar billede thomasledet Nybegynder
09. april 2002 - 22:15 #3
er der lys i begge netkort?

har maskinerne samme netmask? kan de pinge hinanden? hvad mener du med at "forbinde dem"... mener du sådan noget med at dele filer over nettet eller hvad?
Avatar billede iftar Nybegynder
09. april 2002 - 22:23 #4
skal jeg køre over direkte parallel(LPT1), com1 elle com2?
Avatar billede iftar Nybegynder
09. april 2002 - 22:27 #5
det jeg mener at forbinde dem sammen er at5 jeg for eks. kan spille spil mod min bror.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
10. april 2002 - 00:00 #6
øh... snakker du om netkort eller forbindelse over parallelport?

køb dog de skide netkort og få det overstået... ingen grund til at sidde og fedte rundt med så parallelporte, når netkort er så billige som de er...
Avatar billede iftar Nybegynder
10. april 2002 - 13:49 #7
jeg har 2 netkort....jeg skal bare konfigurere computerne så jeg kan få forbindelse til den anden comp.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
10. april 2002 - 17:03 #8
giv dem samme netmaske... giv den ene ip-adressen 192.168.0.1 og den anden 192.168.0.2 ... så skulle du være godt på vej..