Avatar billede vbsource-dot-dk Nybegynder
09. april 2002 - 17:52 Der er 10 kommentarer

Å-Nyt vurdering af side

Hej.
Hvad synes I om layoutet på
http://www.aadalsskolen.dk/avis/

Den er lavet til en emneuge om mini-samfund.

Tag jer ikke af at indholdet er lidt pjattet :-)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 17:58 #1
det er ikke det pæneste jeg har set, men heller ikke det grimmeste, det er nok lige lidt imellem. menuen er heller ikke den smarteste, men er det på en uge, så er det da en okay side
Avatar billede vbsource-dot-dk Nybegynder
09. april 2002 - 18:03 #2
Den har ca. taget 6 timer ialt incl. indhold.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 18:06 #3
okay, så er det da godt nok. men nårh man loader siden, dukker der en fra,me op, som forsvinder når menuen er færdig med at hente
Avatar billede vbsource-dot-dk Nybegynder
09. april 2002 - 18:08 #4
hvad mener du??!
Avatar billede vbsource-dot-dk Nybegynder
09. april 2002 - 18:08 #5
ved mig virker den da fint
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 18:17 #6
hmm det gjorde den elelers første gang, men jeg prøver lige igen
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 18:18 #7
sorry, der var det mig. nu gjorde den det ikke
Avatar billede vbsource-dot-dk Nybegynder
09. april 2002 - 18:21 #8
ok :)
Avatar billede vbsource-dot-dk Nybegynder
09. april 2002 - 18:21 #9
btw nogen som har nogle forslag :D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. april 2002 - 09:55 #10
Altså selve designet er ikke så flot, det er ikke af så hæj grafisk kvalitet. Men selve layoutet, måden det er sat op på, synes jeg er godt.

Menuen er let at betjene. Man kan se de sidste nye ting.

Nu kan jeg jo læse i det her spørgsmål at siden er lavet til en emneuge om et mini-samfund, men det havde jeg ingen anelse om hvis jeg bare så siden. Så jeg synes at du/I skal lave en lille forklaring omkring siden. Og jeg ville placere det der hvor I har Å-nyt på forsiden, og så rykke Å-nyt ned.

SOm du sagde vi ikke skulle, har jeg ikke kigget så meget på indholdet, men det ser da ud til at du/I har mange forskellige ting med, hvilket er godt.