Avatar billede signe2183 Nybegynder
08. april 2002 - 22:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

alert

Hejsa

er det muligt at fjerne den gule trekant, evt indsætte noget andet, i en alert-box ???

Jeg er ikke skide god til javascript, så det må gerne forklares meget ...... :o)
Avatar billede radcon Nybegynder
08. april 2002 - 22:32 #1
Nej, det er ikke muligt at fjerne den gule trekant, med mindre at du selv sætter den ind.
Avatar billede signe2183 Nybegynder
08. april 2002 - 22:34 #2
det var skidt, kan man på nogen anden måde få en messagebox til at poppe op ??
Avatar billede radcon Nybegynder
08. april 2002 - 22:36 #3
Det kommer an på hvilken type message box du vil have til at poope op!

Når, men skriv din ønske så kan jeg lave det imorgen.
Jeg skal desværre smutte nu.
Avatar billede signe2183 Nybegynder
08. april 2002 - 22:38 #4
Det skal være noget i stil med en alert-box blot uden den gule trekant...
Den skal vise en besked fx 'du er nu tilmeldt', og så skal der være en ok-knap som brugeren kan trykke på, hvorefter boxen bliver lukket.
kan det lade sig gøre ?
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
08. april 2002 - 22:44 #5
du kan lave en med en OK-knap og en Annuller .. men ikke en med kun Ok uden trekanten .. :-/ .. desværre
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. april 2002 - 22:48 #6
Man kan lave sit helt eget lag istedet. Detlyder mere som en løsning her....
Avatar billede 0ffline Nybegynder
08. april 2002 - 22:49 #7
Du kan lege lidt med dette, ved ikke om det kan hjælpe dig lidt med forståelsen
http://www.dejligbjerg.dk/webdesign/javascript/creator/alertbox.htm
elers kan du jo ved submit på knappen lave en flashpopup med en alert ligesom du ønsker den skal se ud

/0ffline
Avatar billede cdc Novice
08. april 2002 - 22:49 #8
er det et helt almindelig form script du bruger til at tilmelde sig, så kan du jo bare redirecte til en side hvor texten står.

/cdc
Avatar billede mik789 Nybegynder
09. april 2002 - 07:22 #9
nikolajdu> hvad er et "lag" i denne forbindelse, og hvor ser man mere om hvordan man laver det?

offline> hvad er en "flashpopup", og hvor ser man mere om hvordan man laver det?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
09. april 2002 - 08:37 #10
mik789> Jeg tænkte mere på et alternativ til udformningen af alertboxen. Kunne eventuelt 'tegnes' laves i flash, således at ved submit på knap kalder den en lille flashfilm med <onClick="".
På den måde ville man jo kunne udforme alertboxen helt som man selv syntes
f.eks  --->  http://www.offlinedesign.dk/eksperten/eks.swf

/0ffline
Avatar billede radcon Nybegynder
09. april 2002 - 09:40 #11
Hej igen.
Den box som du gerne vil have kan sagtens lade sig gøre, du kunne jo foreksempel bare lave et lille vindue med en ok knap der så ville lukke vinduet.