Avatar billede unic Nybegynder
20. juni 2000 - 10:12 Der er 5 kommentarer

Test i forskellige versioner

Mine bookmarks er gået kold.

Jeg savner en url til et site hvor jeg kan teste et site i forskellige browser version og en liste over hvad de forskellige versioner understøtter
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
20. juni 2000 - 12:03 #1
Tænker du på noget lign. http://websitegarage.netscape.com/
Avatar billede unic Nybegynder
20. juni 2000 - 12:24 #2
Jeg kan ikke se nogen steder hvor jeg kan teste i forskellige browser. Den tester kun for Netscape og det er ikke nok.

Der er heller ikke en oversigt over hvilken briwser der understøtter hvad.
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. august 2000 - 10:07 #3
http://websitegarage.com skriv din e-mail og url og den sender en mail med hvor gaodt den ser ud i de forskellige browsere og hvilke komandoer på din side som hver browser ikke understøtter.
Avatar billede ibholt2 Nybegynder
21. august 2000 - 13:27 #4
Tak for urlén. Siden giver dog en scriptfejl hver gang en siden loads. Det er nok ikke den bedste reklame de kan give *G*
Avatar billede denboj Nybegynder
11. september 2000 - 00:24 #5
jeg får ingen scriptfejl og jeg synes at den er totalt fed - jeg tror unic glemte at prøve den