Avatar billede lindahansen Nybegynder
07. april 2002 - 15:24 Der er 7 kommentarer

Hjælp til hjemmeside

Hej.
Er der nogen der kan hjælpe mig.Jeg søger en der kan lave et login system hvor folk skal have password og adgang kode for at komme ind.Det skal være så de logger ind med fuld navn og adresse.Siden skal lavet så man ser feks en flashfilm og så giver det 1 point.og man skal kunne se top10 af bruger der ser flest film.De sider der skal laves til skal bare være blanke så jeg selv kan opsætte html på dem.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
systemet skal være i php og evt .msql.
Hilsen
Linda
Avatar billede dmcn Praktikant
07. april 2002 - 15:31 #1
Hvad om du selv gik i gang, og så spurgte os når du kommer til ting du ikke kan finde ud af?
Det er de færreste PHP'ere herinde, der 100% gratis laver systemer, som de normalt kunne tjene et par tusinde på.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. april 2002 - 16:00 #2
Jeg har selv brugt PHPsecurepages: http://freshmeat.net/projects/phpsecurepages/?topic_id=87%2C92%2C250%2C243%2C129

Det virker, det er gratis og folk bliver ikke sure hvis du spørger om hjælp til at sætte det op.....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. april 2002 - 16:01 #3
Programmets egen hjemme side er tilsyneladende nede, men du kan hente filerne og en vejledning her: http://www.bnr.nl/bigdeal/download/phpSecurePages.zip
Avatar billede lindahansen Nybegynder
07. april 2002 - 16:22 #4
Ok.
Tak.
Hvordan skal jeg få det til at gøre det at den husker brugeren
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. april 2002 - 22:11 #5
hvad takker du for, du har afvist mine svar! hvad er det egentligt at du vil have?
Avatar billede ssjgoku Nybegynder
10. august 2002 - 14:52 #6
hehe....... !
Avatar billede lindahansen Nybegynder
21. august 2002 - 02:11 #7
hvordan afslutter man dette her