Avatar billede binow Nybegynder
06. april 2002 - 16:14 Der er 1 løsning

httacces brugeradgang og fejlsider

Hejsa jeg bøvler med htaccess og fejlsider.

Jeg har en htaccess i roden af mit bib. Her er defineret nogle fejlsider og det virker fint.

Så har jeg en anden mappe i samme bib. der også indeholder en htaccess fil. I denne er der også en bruger andgangs kontrol, her ville jeg så gerne have den til at finde nogle andre fejlsider, der vedrører indholdet i denne mappe.
Men men jeg kan ikke får det til at virke.

Hvis jeg skriver fejlmeddelelsen i httaccess filen vil den godt vise meddelsen, men når jeg så beder den om at finde en fil går det galt.

Sådan ser min htaccess fil ud.
ErrorDocument 401 /fejl/401.html
ErrorDocument 403 /fejl/403.html
ErrorDocument 404 /fejl/404.html
AuthType basic
AuthName "Velkommen til Sø-02 tilmeldingen"
AuthUserFile /noget/mit.domaine.dk/priv/.htaccess.pwd
<limit GET POST>
require valid-user
</limit>

mappen fejl ligger i den mappe hvor htaccess filen ligger.

Jeg får følgende svar hvis jeg taster et forkert password.

Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Er der nogen der kan hjælpe?

Mvh Binow
Avatar billede binow Nybegynder
06. april 2002 - 20:51 #1
Flytter lige spørgsmålet over til Php