Avatar billede murders Nybegynder
03. april 2002 - 19:57 Der er 5 kommentarer

Flash intro

Hej :)

Jeg vil gerne have en flash intro til min CS Klan den må helst gerne være sådan her: I starten står der
-*VRS*- og så siger lige som fra spillet Go Go Go! og så kommer den til en hvor der er en med AWP som sigter efter en og så siger den Emeny spotted og så skyder den BANG og så kommer den til siden.

mvh. Rene´
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. april 2002 - 20:40 #1
Spørgsmålet hører under freelance http://www.eksperten.dk/kat/113

/per
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. april 2002 - 07:22 #2
SÅ er det flyttet.
Avatar billede firehat Nybegynder
07. april 2002 - 09:25 #3
Hvis du giver nogle adresser på lyde og billeder, så skal jeg nok prøve...
Avatar billede equal Nybegynder
11. april 2002 - 16:56 #4
Hvis du nu har Flash 5.0 og selv kan redigere i flash!
Så gå ind på www.FlashKit.com og tryk på "Movies" i topmenuen!
Der kan du downloade nogle fede introer, og så vidt jeg ved er der også nogle Counter-Strike Infoer!
Forresten, du downloader .fla filen, så du kan redigere teXten!

mvh. Equal.
Avatar billede equal Nybegynder
11. april 2002 - 16:56 #5
infoer = introer *S*