Avatar billede superseje Nybegynder
03. april 2002 - 14:44 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Vudering

Har længe ledt efter en computer, og er nået frem til den her, men har ikke fundet skærmen endnu (bare fyr nogle gode skærm tilbud af også), og er noget frem til denne ADM Athlon her, som i kan læse nærmere om.

Hvad synes i om den ?
Og tror i den kan kører CS flydene ?

CPU: AMD Athlon XP 1700+
CPU-KOELER: cpu-køler Socket A til 1800Mhz
BUNDKORT: ECS - K7S5A Socket A m/lan
DVD-DREV: 16/48 LG Goldstar DVD
DISKETTE-DREV: Diskette-drev 3,5
GRAFIKKORT: GeForce3 Ti200 128 MB m/TV-Out
HARDDISK: 60 GB IBM DeskStar 60GXP
HOEJTALER: La Mer 300 - 300Watt
KABINET: Miditower ATX 6013 Grå
LYDKORT: 16Bit Lydkort (Onboard)
MUS: Chic Mouse PS2
NETVAERK: 10/100Mbit Net (Onboard)
RAM-DDR-184PINS: 512 MB DDR 184 Pins
TASTATUR: Windows tastatur

Hilsen SuperDude
Avatar billede Slater Ekspert
03. april 2002 - 14:49 #1
Er du gal?? Du kan køre det flydende i 1600x1200 med det monster!!
Avatar billede exodusdk Nybegynder
03. april 2002 - 14:52 #2
Det er en lækker maskine, men jeg ville nok købe en Maxtor Fluid hdd istedet, og så bruge lidt ekstra penge på et lydkort...
Avatar billede toasteren Nybegynder
03. april 2002 - 14:53 #3
Det er en temmelig fed computer!
256 MB Ram
GeForce 2 MX200 32 MB RAM
20 GB HD – kører CS flydene..

Så du behøver ikke være urolig :-)
//Toast

For resten – om du har windows tastatur eller ej, har ikke noget at gøre med om du kan kører CS flydene ;)
Avatar billede superseje Nybegynder
03. april 2002 - 14:55 #4
ok. lyder godt.

exodus> hvilket (gerne lidt billigt) lydkort ville du anbefale ?
Og hvad er der "ikke" godt ved det her ?
Avatar billede exodusdk Nybegynder
03. april 2002 - 14:59 #5
Næsten alt andet en Onboard. Personligt har jeg aldrig brudt mig om onboard ting, men det er selvfølgeligt individuelt om man vil bruge lidt ekstra penge på noget bedre lyd.

Måske et Soundblaster Live eller lign. (ca. 500 kr.)

Jeg har selv et SoundBlaster Audigy Platinum Retail og er meget tilfreds, men jeg er ox tidligere musiker, så har muligvis nogle større krav til hardwaren...
Avatar billede superseje Nybegynder
03. april 2002 - 15:01 #6
okay.... vil lige kigge lidt nærmere på nogle lydkort inde på bj-trading.
exodusdk, lav et svar så jeg kan fordele point'ne mellem jer tre
Avatar billede exodusdk Nybegynder
03. april 2002 - 15:03 #7
Klart dér...
Avatar billede superseje Nybegynder
03. april 2002 - 15:04 #8
Også får toasteren lige lidt ekstra fordi han gav 200 point tilbage fordi nogen troede der var snyd eller sådan noget....
Avatar billede superseje Nybegynder
03. april 2002 - 15:06 #9
hvad fanden er det for noget der står hvor nyeste indlæg plejer at stå?:
"Du har ikke givet nok point for svar til den valgte handling."
Avatar billede superseje Nybegynder
03. april 2002 - 15:09 #10
nå toasteren.
man kunne ikke give flere point til andre....
så i har fået 10 hver

tak for hjælpen
Avatar billede trismegistos Nybegynder
03. april 2002 - 15:09 #11
Jeg kan se at du allerede er igang med at lukke spm. men synes lige jeg vil komme med en kommentar på falderebet. Lad være med at spare penge på bundkort på en computer som du formodentlig skal have nogle år , K7S5A kortet er ikke blandt de bedste , brug hellere lidt flere penge på bundkort og spar lidt på grafikkort , du kan sagtens klare dig med et GF 2 pro eller sådan noget indtil videre med den cpu kraft.
Avatar billede superseje Nybegynder
03. april 2002 - 15:10 #12
ok.
vil jeg huske.
du skulle have svaret lidt før, så du kunne have fået nogle point
/superdude
Avatar billede bruno25 Nybegynder
03. april 2002 - 15:13 #13
Ikke noget dårligt køb selvom jeg mest er til Intel P4, men når det nu åbenbart skal være en spillemaskine så siges det jo at AMD skulle være lidt hurtigere.
Skærmen skal være en Philips eller Targa - Dem har jeg aldrig haft problemer med.
Avatar billede lowas Nybegynder
23. juni 2003 - 14:37 #14
bryder mig ikke om den pc du har der.......den ælder let...har selv en amd athlon XP 3200+ og den er lang tid og at være noget værd..men din puha da.......
Avatar billede exodusdk Nybegynder
24. juni 2003 - 08:16 #15
Din kommentar har nok ikke den store betydning, eftersom det er over et år siden spørgsmålet blev oprettet.