Avatar billede anders26 Nybegynder
02. april 2002 - 10:16 Der er 7 kommentarer

Pentium 4

Jeg har lige fået en Pentium 4 men nu kal jeg ud og have et kabinet kan en pentium 4 køre med 340 W i strømforsyningen???
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2002 - 10:21 #1
Ja, den kan den. Jeg har selv bygget en Pentium 4 med 180 Watt
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. april 2002 - 10:21 #2
Sagtens... hvor mange watt styrømforsyningen yder har intet at sige i den forbindelse. Watt tallet indikerer kun hvor meget PSU'en KAN yde.. :)
Avatar billede bruno25 Nybegynder
03. april 2002 - 05:11 #3
el barto-> Du kan da ikke have særligt meget i dit kabinet, hvis du kan  nøjes med 180W...
De forskriver ellers at man skal have min. 300W psu.
Sørg for at få en med P4-stik for ellers skal du sørge for at købe et M/B hvor du kan sætte et alm. 12v-stik ligesom dem du bruger til HD og andre drev.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 07:20 #4
bruno25> Jeg har floppy, DVD-drev, 80 GB HD og et GF2 grafikkort. Et PCI lydkort og mus/tastatur.

Jeg anbefalede ham ikke at købe en 180 Watt strømforsyning, men overbeviste ham blot om at det var rigeligt.

Desuden anbefaler Intel og AMD mange ting, men de har trods alt begge en 8-10 kabinetter med 180 Watt strømforsyning eller mindre som er godkendt af AMD.

Men skal man have 2-3 HD og måske nogle flere løse ting bør man kigge på en kraftig strømforsyning.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. maj 2002 - 22:59 #5
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:10 #6
lukketid?!
Avatar billede jones_net Nybegynder
05. marts 2003 - 10:53 #7
metal_hansen>> Jeg tror ikke dette spm. bliver lukket, da brugeren er inaktiv...

/J