Avatar billede skott Nybegynder
15. juni 2000 - 11:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

import af Illustrator fil i 3d studio max

Jeg kan ikke importere en illustrator fil i studio max. Jeg har gemt filen i illustrator 8.0 .ai format, da jeg så siger import file i studio max kommer den op og siger = "improper file format" HJÆÆLLPP MIIIGGG!!!!
Avatar billede skott Nybegynder
15. juni 2000 - 11:13 #1
Det er studio max 3.1
Avatar billede klausd Nybegynder
15. juni 2000 - 13:03 #2
Lyder underligt .. det har jeg aldrig haft problemer med...

Du kan evt. prøve at gemme din illustrator fil i et ældre format...
Avatar billede skott Nybegynder
15. juni 2000 - 13:05 #3
Jeg har prøvet at gemme min ill. fil i alle de ældre ver. Det er dybt underligt.
Avatar billede skott Nybegynder
30. juni 2000 - 15:18 #4
Jeg lukker spørgsmålet - Har fundet svaret!!!