Avatar billede hamido Nybegynder
01. april 2002 - 17:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Diablo 2 battlenet problemer!!!

Hej! Jeg har problemer med at joine & create spil på battlenet. Jeg har åbnet de porte der skal åbnes, altså 1612 - 1619 både udp og tcp + port 4000 udp/tcp.
Jeg har TDC adsl forbindelse med en D-804 router...
Jeg har gjort alt hvad der skrives man skal gøre men det virker stadig ikke :-(
Håber der er nogle der kan hjælpe mig :-)

Tak
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
01. april 2002 - 17:24 #1
Hvis det er closed B.net. Skulle du prøve at slette de temp filer der ligger på din computer...
Det hjalp for mig.
Sleizer
Avatar billede hamido Nybegynder
01. april 2002 - 17:27 #2
Det hjalp ikke :-(
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
01. april 2002 - 17:31 #3
Jeg tror bare du skal vente lidt med at bruge din mand i et stykke tid...
Det er sikkert en bivirkning af at de er begyndt at slette 1.08 items.
Så det begynder nok og virke om nogle dage.
Ellers kan du prøve at geninstallerer det.

Sleizer
Avatar billede hamido Nybegynder
01. april 2002 - 17:33 #4
Jeg kan godt joine hvis jeg piller min router fra...det er routeren der er problemet
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
01. april 2002 - 17:34 #5
Så er det nok sikkerhedsniveaet der er sat for højt i routeren

Sleizer
Avatar billede hamido Nybegynder
01. april 2002 - 17:38 #6
ok nu har jeg fået det til at virke ;-) der var en knap der var slået fra, der tillod battlenet...såå det var bare mig der var blind ;-)
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
01. april 2002 - 19:00 #7
tak for point