Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
12. juni 2000 - 05:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Der er for mange åbne/glemte sporgsmaal!!!

Hej allesammen,

Dette spoergsmaal blev egentlig til fordi jeg stadig ikke har faaet point for foelgende spoergsmaal:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14039

Det er simpelthen for latterligt!

For hvert emne er der sidevis af åbne spoergsmaal, hvoraf mange er foraeldede.

Er der en patentloesning som maaske allerede er blevet forslaaet?

regards,
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
12. juni 2000 - 05:10 #1
Hmmm...

Jeg kiggede lidt paa lowrider, og det ser ud til at han har en del gamle åbne spoergsmaal, og har ogsaa svaret paa sine egne spoergsmaal...

FUSK...Jeg skal jo nok ikke regne med at faa point fra ham.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2000 - 09:38 #2
Dette emne er blevet behandlet adskillige gange her på eksperten. Det løser sig ikke før vi for autosvar efter en given tid, som vi håber på admin arbejder på. Det skulle gerne komme til at virke på den måde, at vis spørgeren ikke har været inde med nogle kommentare i løbet af 8 - 14 dage, ja så tildeles point til enten den første svare eller også til samtlige, som har svaret. Om der så skal en eller anden form for strafpoint, ja det må Admin afgøre.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2000 - 09:40 #3
Det virker lidt mærkelig, for lowrider ser ellers ud til at være rimelig kvik til at ascceptere svar.
Avatar billede admin Novice
12. juni 2000 - 15:35 #4
Jeg kan godt se der er et problem her, og vi finder også en løsning på det, men det bliver i den nye version af eksperten.dk.

Indtil da, er i velkommen til at sende en mail til nikolaj@friis-larsen.dk med overskriften "Gammelt spm. på eksperten.dk" og vedlægge et link til det spm. som i mener jeg skal kigge på.

Jeg skal nok lige gå igennem nogle af de gamle spm. der ligger og flyder, men det kommer til at tage lidt tid, så jeg håber i har tålmodigheden. Men send en mail så tager jeg dem først.

Admin
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 14:59 #5
aaa 2500>>> Som skrevet ovenfor er vi vd at finde en løsning på det, og tager fat i det snarligst.

husk selv at sætte et godt eksempel, ved at få afsluttet dette spm.  ;)
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
28. juli 2000 - 23:07 #6
Jep...

Sorry, jeg var lige ude af landet et øjeblik!