Avatar billede ratzaiy Nybegynder
25. marts 2002 - 22:53 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Tv kort køb af

Jeg skal ud og købe et tv kort og som sædvanlig vil jeg lige spørge jer til råds om mit køb og for at finde det billigste og bedste sted at købe det. Som sagt et tv kort med fjernbetjening gerne radiotuner og det skal kunne optage fra video til computer, det må ikke være en netbutik men en fysisk butik beliggende i kbh. Max pris  600
Avatar billede nikolan Nybegynder
25. marts 2002 - 23:23 #1
Jeg ved ikke noget om butikker i KBH området. Men jeg kan anbefale Ati's TV kort, hvis du skal se tv på PC'en.

Men grunden til jeg skriver er for at advare dig mod ASUS's TV-Boks. Den er ikke ret god. Men der er sikkert nogen der mener noget andet.
Avatar billede hepou Nybegynder
27. marts 2002 - 02:04 #2
Hvis du skal have noget ordenligt skal du op i en højere prisklasse end 600 kr. 1500,- så har du noget der virker! Mærke - ?? creative har lavet noget der er udemærket, men køb for guds skyld ikke noget under 1500,-
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
27. marts 2002 - 10:28 #3
Jeg spurgte en af mine venner til råds om det og han grinte da han hørte at jeg kun havde 600 kr. til at gøre det med han sagde jeg skulle nok vente til jeg havde flere penge. Bl.a. kan man ikke få et kort med stererolyd til under 1100 og mono duer sgu ikke.