Avatar billede eatbingo Nybegynder
23. marts 2002 - 13:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

konvertering fra real til avi eller mpg

Hej jeg sidder med Adobe Premiere 6.0 og har konverteret et avi klip til real, ret dumt da jeg skal redigere i det og Premiere ikke vil importere det igen. er der et program der kan konvertere fra rela til eks. mpg ell. avi så jeg kan redigere? har prøvet et tysk program ved navn konvertor men det kan lige præcis ikke klare real format. Hjælp ! det er til et eksamens projekt ! Jeg udlover 100000 rubler i dusør !
Avatar billede hanloven Mester
23. marts 2002 - 13:30 #1
Prøv TmpegEnc programmet. Det kan næsten konveretere et hvert format til Mpeg. Du kan finde et link til progranmmet på www.vcdhelp.com

- Ellers er der en masse andre konverteringsværktøjer som du sikkert vil kunne bruge..

Mvh. Hanloven
Avatar billede eatbingo Nybegynder
23. marts 2002 - 13:34 #2
jeg chekker lige, hvis det virker er du dagens mand i skysovs !
Avatar billede praetorian Nybegynder
23. marts 2002 - 13:35 #3
OT kommentar:

Du er villig til at give ca 27.000 Kr i dusør for et program.

[Citat]
Jeg udlover 100.000 rubler i dusør !
[/Citat]
100.000 Rubler er lig med ca 27.000 Danske kroner.
(http://www.swcombine.com/credits/donate.shtml)
Avatar billede eatbingo Nybegynder
23. marts 2002 - 13:40 #4
jeg mente zlothy ! ok seriøst, jeg er lidt på skideren, jeg fandt en masse der kunne konvertere fra avi/mpg til real men ikke den anden vej.
men du får alligevel point som tak for hjælpen, så må jeg skylde dig lidt rubler til en anden god gang. da ?
Avatar billede praetorian Nybegynder
23. marts 2002 - 14:14 #5
100.000 Zlotzy =206,256.85 DKK
Avatar billede praetorian Nybegynder
23. marts 2002 - 14:15 #6
,skal erstattes med . og . med ,
Avatar billede hanloven Mester
23. marts 2002 - 14:44 #7
Oki det er så iorden. Du kan bare sætte dem ind på min konto :o)
- Prøv de links der ligge på siden. Der sku være nok at kigge igennem...
Held og lykke
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
05. juli 2003 - 14:32 #8
nogen der kan give et direkte link til tmpegenc