Avatar billede mpj Nybegynder
09. juni 2000 - 19:29 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

FUSKER ER FUNDET! (til fuskerdatabasen)

KIG HER!!!!!:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=18841

og kig lige på det link der er!
Og se lige hvem der har svaret..!

MPJ
Avatar billede haldesign Nybegynder
09. juni 2000 - 19:35 #1
og dette link hører med...

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=18819

Databasen er på vej op... hav tålmodighed...

- Anders
Avatar billede haldesign Nybegynder
09. juni 2000 - 19:37 #2
Her er et link til med samme person...

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=18839

- Anders
Avatar billede haldesign Nybegynder
09. juni 2000 - 19:44 #3
Følgende aliaser er vist samme person...

1:  sundahl2
2:  _@_
3:  sund24

Nogen der kan "bevidne" det?

- Anders
Avatar billede mpj Nybegynder
09. juni 2000 - 20:02 #4
HER!
Avatar billede admin Novice
09. juni 2000 - 20:07 #5
De nævnte brugere er hermed afvist.

Tak for jeres info.

Admin
Avatar billede mpj Nybegynder
09. juni 2000 - 20:24 #6
hehe!

Hvor har du været henne admin????
Vi har ikke set dig i lang tid!
nå... Velkommen tilbage!

MPJ
Avatar billede einstein Nybegynder
09. juni 2000 - 21:56 #7
Hvem laver fusker database??? Jeg er en masse link jeg godt kunne fyre af.
Avatar billede einstein Nybegynder
09. juni 2000 - 21:56 #8
....jeg HAR en masse...
selvfølgelig
Avatar billede haldesign Nybegynder
09. juni 2000 - 22:06 #9
lol...
Det gør jeg og en anden...

- Anders
Avatar billede einstein Nybegynder
09. juni 2000 - 22:24 #10
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2000 - 23:05 #11
FuskerDatabase Tjek ind på http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=18717
Avatar billede phylox2 Nybegynder
09. juni 2000 - 23:37 #12
Det er vist godt man ikke er fusker ! .. de bliver HEAD HUNTET for tiden ... men, det syntes jeg også er fair nok!!
Avatar billede sa Nybegynder
09. juni 2000 - 23:53 #13
Ja, sålænge det ikke går ud over nogen, der ikke er klar over det / ikke har gjort noget forkert med vilje.

Desuden synes jeg personligt, at det er en god idé at gøre de berørte "fuskere" opmærksomme på det, så de kan tale deres "sag".
Avatar billede morten_b Nybegynder
10. juni 2000 - 16:39 #14
Jeg og haldesign har gang i noget med en fuskerdatabase - jeg har allerede en del navne i et simpelt Excel ark!

Hvis bare haldesign gade svare på mine mails.......
Avatar billede haldesign Nybegynder
10. juni 2000 - 17:06 #15
-> morten_b
Jeg har skam svaret, men så sender jeg lige igen...

... er sendt!

- Anders
Avatar billede stingbat Nybegynder
10. juni 2000 - 22:11 #16
Så denne besked i går ... tænkte lidt over det, og idag fik jeg lige støbt en lille fuskerdatabase sammen - denne er i velkommen til at bruge, da den er lavet til fuskere på Eksperten.dk...:
http://www.stingbat.dk/fusker.asp

// Stingbat
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2000 - 23:27 #17
Hej Hvad så med at tjekke de alias ind på http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=18717
Avatar billede morten_b Nybegynder
13. juni 2000 - 09:55 #18
Stingfnat -> Hvad med at finde på noget at bruge din hjemmeside til selv, i stedet for at stjæle andres idéer?

Heldigvis kan det der småtteri slet ikke måle sig med den RIGTIGE database når den kommer op at køre.
Avatar billede mpj Nybegynder
13. juni 2000 - 10:40 #19
morten_b>>

hids dig ned...
han prøver da at hjælpe...
Det kunne da være en midlertidig løsning!
Hvor langt er i da kommet med "den rigtige"????

MPJ
Avatar billede haldesign Nybegynder
13. juni 2000 - 10:53 #20
... arbejder på højtryk ...
Har holdt en længe ventet fri-weekend!

Sidder med det nu!

- Anders
Avatar billede stingbat Nybegynder
19. juni 2000 - 23:25 #21
tsk tsk!
Hvem sagde også at den skulle kunne noget bestemt??!
Lavede den på meget kort tid, da det jo ikke behøvede at være alverden ... så den kunne nemt blive lavet bedre!!!
Stjal heller ikke din idé - idéen var min egen, da der var mange som skrev om det...!
Og når i siger i arbejder på højttryk, hvorfor er i så ikke færdig endnu??? Og er der overhovedet nogen mulighed for at se jeres version, så man kan se DIN idé?
Men jeg kan nu også være højst lige glad, for lavede den ikke for min egen skyld, men for de andre på eksperten.dk - men så må de undvære en database, indtil i får sløvet jer færdig! Hvor hvis folk er sådan over for andre, ja så kan det sgu være lige meget!!
Konklusion på det: Min version er fjernet (pga. for mange negative vibrationer)
Avatar billede haldesign Nybegynder
21. juni 2000 - 18:18 #22
-> stingbat
Jeg er ikke med i den diskussion om hvordan din version er/var. Jeg synes faktisk at det var fint du lavede en version, og vi på den måde kunne inspirere hinanden. Jeg har i mellemtiden skrevet mails med eksperten.dk og de er vist i gang med noget selv here når den nye version dukker op. Så vi kan bare vente!!! Jeg er stoppet på min database for lang tid siden... ærgeligt for den var næsten færdig, men der er ingen idé i at have en fuskerdatabase væk fra eksperten, hvis der kommer en PÅ eksperten.

Så stingbat -> keep up the good work!

- Anders
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. juni 2000 - 08:51 #23
I blow my nose at you, you son of a silly person. Your mother was a hamster and your father smelled of eldeberry!
Avatar billede haldesign Nybegynder
22. juni 2000 - 09:15 #24
-> morten_b
??? Hvem skriver du til?

- Anders
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2000 - 09:35 #25
Er der gået en lille poet i morten_b ;o)
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. juni 2000 - 09:39 #26
Sorry - jeg har lige lært en god lektie:

Lad aldrig din computer stå logget ind på Eksperten når du forlader den!